недеља, 6. септембар 2015.

TO - DO - Kako iskoristiti slobodno vreme ( iCat camp )


Kako u poslednje vreme sve cesce uhvatim sebe kako klikcem na postove koji imaju TO-DO reci u svom nazivu resih da vas pozdravim je dnim upravo takvih kojije ujedno i jedan od zadataka u iCast kampu o kojem cu nesto kasnije. Verujem da sa skolom dolazi sve vise obaveza te sve manje ideja kako da manjak vremena iskoristimo. Zapravo nije problem u manjku vremena vec u tome sto isto ne znamo da preokrenemo direktno u svoju korist. Obicno ga trazimo kao vodu riba na suvom , a kada konacno uspemo sebi da ga prustimo protracimo ga na par stvari koje nisu vredne nasih par trenutaka mira bez obaveza. To su oni trenuci kada su sve obaveze otkacene sa liste , a novih gotove nema. Postojite samo vi , vase slobodno vreme i vase zelje i ideje da isto iskoristite. Stoga vam u nastavku teksta dajem par najefikasnijih korisnih i jednako zabavnih ideja uz pomoc koji ce, nadam se  vasi trenuci mira postaju efikasniji.

-Posvetite se ... ucenju jezika

Mada prva stavka ne deluje pbecavajuce , verujte mi na rec - efikasna je. Znam  , deluje dosadno , ali razmislite sta je za nas sat vremena. Ne provodimo li ga buljeci u prazno ili pak jos gore u ekran. Nije li toliko trajala epizoda " Male neveste " na Pinku? Zar ne sedimo 60 minuta pred ogledalom sminkajuci se i cesljajuci kosu. Ulozite ga onda u nesto za sta sam sigurna da cete u budusnosti zahvaljivati sebi. ( priznajem ima ovde i Tamarinih reci ).

-Organizujte najbolju zabavu ikada

I donosim vam ekserta za zurke - blog " Oh happy day". Rec je o skupu mladih blogera koji ne retko znaju da inspirisu u organizaciji svakojakih zabava. Sto svojim kratkim tekstovima , sto inspirativnim slikama koje svakoga ostavljaju bez daha. Ali i bez inspiracije u vidu njihovog rada predlazem vam da sebe i drustvo pocastite kreativnim zabavama. Dekorisite , uzivajte u poslasticama , smejte se i tih par sati provedite tako da ne cujete nista oko sebe do taktova omiljene pesme sa vase play liste. Secam se da sam jedne subete pokupila par ljudi u cijem se drustvu osecam srecno , "ukrala" par balona koji su inace posed mog mladjeg rodjaka , nabavila najsavrseniji sladoled od vanile i bokal ledene limunade , te napravila listu omiljenih letnjih pesama. Ne zvuce li privlacno male zabave da nama bliskim ljudima i par sitnica koje ce istu da upotpune ?

-Odsetajte od obaveza i ... opustite se

Niste neko ko obozava ucenje jezika ili neko ko uziva u zabavama ? Sta kazete odna na opustanje u kucnoj varijanti gde drustvo pravite sami sebi? Odgledajte novu sezonu " Tracare " uz solju kakaoa dok radnju americke serije pratite u najsirim pidzamama i razbarusenom pundjom na vrhu glave ili se prepustite carima tople kupke dok citate stranicu omiljene knjige. Shvatam sada da sam ja sebi priredila najvezi uzitak kada je moje opustanje podrazumevalo vecernji pilin i mackanje mirisljavim mlekom za telo i omiljene nijanse laka za naokte iz moje ne tako skromne kolekcije.

-Setite se starih prijatelja

Verujem da je ovo vec vidjena ideja za popunjavanje slobodnog vremena i verujem da sam jedna mongih koji istu nije ispostovala. Do pre par nedelja. Secam se suncanog utorka.Ja bez obaveza  moji prijatelji slobodni. I ne samo oni u cijem drustvu nisam tako cesto. Svi prijatelji. Ne znate kakvu atmosferu stvara sklop ljudi koji su sa vama svakodnevno ili ne tako cesto. Stvarajte svoje umetnicko delo dok cetkicom prelazite po platnu. Budite Bijonse na par minuta dok se vasi prijatelji valjaju od smeha i gramoglosno aplaudiraju. Prisecajte se zajednickih ludih avantura dok vam suze ne naviru na oci od konstantnog smeha. Budite nostalgicni. Jer je definicija za srecu biti okruzen ljudima koje volis.

P.S. Ovo je ujedno i jedan od zadataka koji imaju ucesnici kampa na iCat blogu. Moram priznati da sam pocastvovana sto sam jedan od ucesnika. Jos jedan plus kod cele ove price je to sto teme govore najcesce o preoblemima mladih sto smatram veoma profesionalnim potezom kod Eme.

Do iduceg javljanja u sklopu iCat kampa srdacno vas pozdravljam i zelim nedelju punu ljubavi. Vasa M...
 

 
 
 

14 коментара:

  1. ostala sam bez riječi,stvarno si odlično ovo odradila..ja mislim da ste vi jako načitane osobe,jer svaka rečenica nikako ne sliči drugima,jednostavno nešto obično a vi ćete od toga napraviti nešto sasvim drugačije..i to mi se sviđa kod ovog bloga ,"to je vaš način da letite" da pokažete koliki ste vi umjetnici i koliko volite drugima da pomažete...stvarno ,nemam mnogo da kažem za post,jednostavno ,stvarate dilemu sada.. haha xd
    i hvala još jednom što si odlučila da učestvuješ zaista mi znači <3333
    da znaš samo koliko sam sretna <33 :*
    -emma

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ne znam cime smo zasluzile sve ovo ali znam da ti dugujem barem jedno veliko i u isto vreme skromno HVALA ! Hvala zato sto svaki nas post ispratis dugim komentarima. Hvala ti sto si omogucila da nas kutak obogatimo lepsim dizajnom. Hvala ti sto si deo naseg nacina da letimo. Ne znam te uzivo , alii si mi draza od mnogih osoba sa kojima delim svoj dan <333
      M...

      Избриши
  2. Hvala vam puno na ovom postu. Ja nemam više šta da napišem jer je koleginica eMMa već sve napisala. :)♥ Učlanila sam se na tvoj blog i očekujem još puno zanimljivih postova od tebe! ☺

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala neizmerno draga Jovana. Slazem se da je eMa vec dosta rekla i bilo bi mi neizmerno drago ako je sve to istina i ako imam toliko dragih ljudi na svom blogu <333
      M...

      Избриши
  3. mislim da je ucenje stranog jezika ili makar obnavljanje istog jako dobro i kvalitetno vreme!
    ja sebi uvek kazem da cu da obnovim kao engleski i niakko da nadem i uradim nesto povodom toga!
    sjajne ideje!
    Isidora
    http://highheelpoodl.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. To mi dodje kao najkorisniji savet ovde. Vec dugo zelim da pocnem sa time medjutim nikako da se uskladim. Pocnem i onda sutra dodje nesto neophodnije. Inace hvala <333
      M...

      Избриши
  4. Koliko god zvučim kao da nemam život ... ja ga imam ! Ali , pust je... kao.... na zapadu kada se žbunje kotrlja... eto takav je xD Sreća moja što još više nemam šta da radim pa visim na internetu , i eto naiđoh na tvoj post ! Stvarno odlične ideje , hvala puno !!!

    ilordogaming.blogspot.com ---> Novi post !!! ALELUJA !!!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hahahaha joj uvek me nasmejes tvojim recenicama. Hvala ti najlepse , blog bi bio pust bez tebe <333
      M...

      Избриши
  5. Ideje su odlične. :) Moram se pohvaliti da svakodnevno izdvajam malo vremena za učenje meni najlepšeg jezika na svetu, španskog, a od kada sam krenula u srednju, počela sam dosta da se bavim i nemačkim jezikom, pa im dosta vremena posvećujem. Ovo je dobar način da se ''ubije'' vreme, a isto tako i jako koristan. :)

    http://aleksandrasmagicalworld.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Bas mi je drago sto bar neko uspe da izdvoji vremena i utrosi ga na nesto korisno. Zapravo i ja obozavam spanski. Donekle sam naucila 20ak osnovnih reci kroz spanski film. Inace najlepse hvala <333
      M...

      Избриши
  6. Wow, super post. Ideje su sjajne! ♥

    http://sarahmakeupp.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши