четвртак, 18. јун 2015.

ISPOVEST JEDNE SOPINGHOLICARKE + PRVI POST



XOXO, moje sopingholicarke
Kada san bila mala postojalne su prave cene i mamine cene. Po pravim cenama dobijes svetlucave stvarcice koje traju tri nedelje. A po maminim cenama doijes smedje stvari koje traju zauvek. Kada bih pogledala izloge, videla bih jedan drugi svet. Svet iz snova ispunjen prelepim stvarima.U kojem su odrasle devojke dobijale sve sto zele . Bile su prelepe. Kao vile i princeze. Novac im nije bio potreban. Imale su magicne kartice. I ja sam zelela jednu.
Stvar poput upoznavanja momaka imala je perspektivu. Jer , znate onaj osecaj kada vidite nekog slatkog kako vam se smesi, a srce vam se topi kao puter na vrucem tostu. E ,to bih ja osetila kada bih ugledala prodavnicu. Samo jos bolje. Muskarac vas nikada nece voleti vise, niti bolje tretirati od prodavnice. Ako ti se ne svidja ne mozes ga zameniti za nedelju dana. Za prelepi dzemper od kasmira. Prodavnice uvek doro mirisu. Prodavnice mogu izazvati pozudu za stvarima, za koje nikada nisi verovala da ce ti trebati. Kada u rukama drzite te divne torbe. OH,da! OH,da! Kada kupujete svet postaje bolji. Upravo je moda jedini nacin da sve devojke pronadju svoj nacin da lete.

Do iduceg vidjenja saljemo vam puno pozdrava i zelimo uspesnu kupovinu. Vase M... i   A...;

24 коментара:

  1. Srećno. :))

    mylifeasmilaxoxo.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. kao puter na toplom tostu tu sam se nasmijesila sladak ti je blog i jako mi se svida da ces i ti posjetiti moj blog <3 http://justbeyourselfa.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala najlepse! Cilj naseg bloga i jeste da ljude zabavimo i beskonacno mi je drago sto idem ka tome. Sto se tvog bloga tice imas veliku podrsku od mene♥♥♥♥♥
      A... <3

      Избриши
  3. Divan post. Nekako mi se odmah dopao način na koji pišeš pa sam se odmah učlanila. Srećno! Želim ti puno uspeha. <33

    http://styleonfirstplace.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Draga Milice,
      Hvala ti puno. Ne znas koliko mi znace ovakvi komentari ♥♥♥♥♥
      M... <3

      Избриши
  4. Sviđa mi se način pisanja i tema ♥ Jako je originalna, te zbog toga pratim ovaj blog :) Mislim da će ovaj blog već za par dana biti jako dobar i profesionalan. :)

    -bilo bi mi drago da posjetiš i moj blog:
    justbewhoyouwantbe.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti najlepse. Iskreno se nadam da ce se ostvariti sve sto si rekla. Veliki pozdrav za tebe lepotice ♥♥♥♥♥
      M...

      Избриши
  5. Odličan post!! Želim vam puno sreće u daljem blogovanju!! :)

    Posetite moj blog > milicinkutak123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Prelijep post! Zelim ti mnogo srece u blogovanju i sigurna sam da ce ovaj blog vec nakon nekoliko sedmica biti najbolji. :)

    amyfashion18.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ogromno hvala draga Amy ! Bila bih najsrecnija na svetu kada bi se sve ovo ostvarilo <333

      Избриши
  7. Super post. :)) Posetite http://tylizzle.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  8. Sviđa mi se ovaj post , imate novog člana na blogu. ♥♥

    http://natalijabeauty.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  9. Super post.:)) Zapratite http://tylizzle.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  10. Heej, pa cekaj, ovo je uvod iz filma Ispovesti jedne Kupoholicarke ;-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Daa , tako sam i nazvala post (po filmu) ,ali sam zaboravila da stavim navodnike na pocetku i kraju <3
      M...

      Избриши