субота, 25. јул 2015.

Moj nacin da letim - TAG post





XOXO moje lepotice

Ne znam koliko vas zna da ovaj mali dnevnik (ne tako cesto) pisu zapravo dva tinejdz zvrka. U proslonedeljnoj trac partiji dotakle smo se price o ovom nasem malom kutku i odluku da 17. Juna ove godine  isti otvorimon , okarakterisale kao jednu od boljih poslednjih , slobodno mogu reci , par godina. A kako  bismo vas sto bolje upoznali sa nasim svakodnevnicama resile smo da danasnje  javljanje bude sklop pitanja iz razlicitih tag postova . Ovde ce biti reci o svakodnevnim  banalostima koje  cine nasu atmosferu . Realnu i nenasminkanu . U drugom delu cemo se vise otvoriti  te cete u nekom od narednih javljanja  moci da procitate po koju rec o simpatijama , prijateljima , popularnosti , drustvu ... Uzivajte !!!

1.Kako izgledate sada? 
M: Krajnje uzasno,sedim uvaljena u fotelji sa razbarusanom pundjom na vrhu glave u sirokim pidzamama spremna da ovaj radni dan  privedem karaju . :)
A: Kao i uvek odevena u kezeoal stilu sa malo sminke i nesto nakita, pakujuci kofere i spremajuci se za jos jedno uzbudljivo putovanje

2. Koliko ste visoki i teski?
  M: 160 cm i 44 kg
  A: 159  m i  47 kg

3. Kako tvoja kosa izgleda ?
M: Ne znam koliko vas poznaje onaj osecaj kada svaki pramen kose odlazi na svoju stranu i one dane  kada ista deluje neukrotivo i krajnje ocajno. Uglavnom koja god ih poznavalarazumece me kada kazem da da mi je jedan od najvecih problema svakodnevnice upravo kosa. Pomirila sam se sa njom takvom kakva jeste , problematicna i neukrotiva , te mi preostaje samo da je malim , ali delotvornim trikovima privremeno smirim i ucinim priblizno onakvom kakvom je i zamisljam ( ravnom i pomalo slepljenom uz lice). Do sledeceg pranja.
A: Cesto dobijam pohvale na racun svakog kovrdzavog pramena moje kose , a mnogi zapravo en shvataju koliku odgovornost nosi takva frizura. Ni sama ne znam koliko proizvoda koristim da bi moja kosa izgledala ovako kakva jeste, a bol koju prezivljavam svaki put kada samo pokusam da rascesljam razumece samo ljudi kovrdzave kose. Tako da sledeci put kada ugledate devojku prirodnih uvojaka i pozelite ih samo na trenutak dobro razmislite jesu li njene lokne zaista kao iz bajke.

4. Da li nosite sesire kada vasa kosa ima los dan ?
M: Sesire smatram neprikosnovenim modnim detaljem od davnih 60ih preko skorasnjih 90ih do danasnjeg pocetka milenijuma.Nazalost sebi jos nisam priustila slican komad iz meni nepoznatih i neopravdanih razloga.
A:Prema sesirima gajim posebnu ljubav kao komadu nosivim uz potpune rock varijante do damskih stilova i varijanti. Nazalost jos uvek nadstojim da kosu pokupim kada stupe njeni losi dani.

5. Da li vise nosite dzins ili helanke ?
M:Na ovo najjednostavnije pitanje od svih 50 sledi mojoj okolini poznat odgovor - dzins. Gajim ogromnu ljubav prema dzinsu i nema mi vece srece nego kada mojoj kolekciji prikljucim jos lepsi moderniji i bolji od onog prethodnog.
A:Bez ikakvog duzeg rasmisljanja - dzins.Retko kada me mozete videti odevenu u neki drugi odevni predmet. Samo gotovo uvek posedujem drugaciji modni detalj koji potpuno preokrene kombinaciju.

6. Da li imate omiljeni par cipela?
M: Mislim da svaka klinka , devojka , zenau svom srcu cuva posebno emsto samo za par omiljenih cipela. Tako je moje mesto obezbedjeno sa espadrile.
A: Mislim da moj omiljeni par cipela (starke) zauzima  veoma bitnu ulogu kao odevni predmet. Barem u mojoj kolekciji cipela.

7. Da li imate tetovazu ( ako nemate da li bi voleli ) ?
M: Nedeljama u nazad drugarice smaram planirajuci da u predelu ispod lakta istetoviram neki citat ili veliku zivotnu mudrost. Tetovaze polako , ali sigurno prerastaju u moju opsesiju
A:Koliko god zelela tetovazu u predelu ispod podlaktice na levoj ruci nikada mi nije palo na pamet da posetim tato majstora jer mi pri samom pomenu tetovaza padne na pamet "odusevljenje" moje majke.

8. Nesto sto ti nedostaje. 
M; Torbica. Ona koju sam ugledala u proslonedeljnoj kupovini medju rafovima u Aveniji zatrpanu stvarima iz nove letnje kolekcije.
A:Miris sveze otvorenih radnji i onaj osecaj kada stojite na izlazu iz trznog centra , a ruke su vam pretrpane novim krpicama najprestiznijih modnih kuca. Devojke , barem me vi razumete.

9. Omiljena marka ?
M:Kao i svako ljudsko bice volim da obucem garderobu prestiznih modnih kuca medjutim nisam od onih koji robuju markiranoj garderobi. Od komada vecih modnih kuca najvize posedujem " Zara".
A: Jedna sam od onih koji se potpuno povinuju modnim markama. U mojoj modnoj kolekciji uglavnom se moze naci markirana garderoba medju kojom preovladava " Beneton".

10. Omiljena pesma ?
M: Opsednutost nekom pesmom drzi me 2 - 3 dana i onda je nova pesma na tapetu. Mada bih neprestano mogla da se vracam hitovima " Flashlight " i " Night changes ".
A: Smatram da je hit "" mogla neprestano da slusam iznova i iznova a da se ne zasitim njegovim ritmom.

11. Koliko cesto slusas muziku ?
M: Volim dane ( koji su na raspustu sve cesci ) kada su sva 24 casa obezbedjeni za slusanje omiljenih letnjih pesama.
A: Ujutru onog trenutka kada otvorim oci palim svoj racunar , ukucavam youtube , pustam moju omiljenu pesmu i dan moze da pocne. Istu gasim tek u kasnim nocnim satima.

12.Omiljeni pevac i pevacica ?
M: Trenutno su na mojoj listi najbrojniji hitovi meni najdrazih Tailor Swift i Måns-a Zelmerlöw -a.
A:Mislim da za sada Tose Proeski i Selena Gomez zasluzuju prva mesta na listi meni najomiljenijih izvodjaca.

13.Imas li slike na Facebook - u ?
M: Imam i ne vidim nista lose u tome da se s vremena na vreme pohvalim dobro ispalim selfijem ili podelim lepe trenutke sa svojim prijateljima.
A: Moram priznati da mi nije strano da cesto izbaci po koju sliku na ovoj drustvenoj mrezi.

14. Koje mesto zelite da posetite.
M:Mojoj okolini dobro poznati odgovori. Priz i Havaji koji su oduvek na listi zeljenih mesta.
A: Maldivi. Ne bi li ste nakon toliko divno recenog o njima voleli da sledeca destinacija bude upravo ta ?

15. Da li bi voleli da ste negde drugde sada ?
M: Egzoticno ostrvo, ja sa slamnatim sesirom na glavi kako uzivam u hladovini pijuckajuci papaju sa par kockica leda dok gledam zalazak julskog sunca i njegove zrake kako se presijavaju na morskoj povrsini.
A: Visok planinski vrh , ja u maloj ususkanoj kolibi uvijena u cebadima i srcuci solju toplog caja uz pucketanje vatre dok gledam kako pahulje polako stvaraju kristalni prekrivac.

Do sledeceg dela TAG - posta srdacno vas pozdravljamo. Vase M... i    A...





25 коментара:

  1. Super TAG :) i ja obozavam starke. ♥

    justbewhoyouwantbe.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ooogroman pozdrav za sve ljubitelje starki. Prosto ne znam sta bih bez njih <333
      A...

      Избриши
  2. Super je što ste kombinovale pitanja iz vašeg TAG-ova, ispalo je interesantnije. Uživam u vašem pisanju, stvarno ste divne. <3

    http://anjalittleworldd.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno draga Anja ! Predstavlja mi neki vid casti datako iskusna blogerka komentarise nase postove i pritom iznese toliko lepih reci. Vidim da se uprkos velikom broju citalaca nisi ni malo uobrazila kao neki blogeri cije bloogove citam i svaka cast na tome.
      M...

      Избриши
  3. great post my dear, I love this tag! :D I'm your new follower <3

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман27. јул 2015. 15:25

    I ja mučim muku sa kosom. Uvek se ocesljam nakon pranja, pa kad se osuši onda ponovo. Ako to ne uradim sutradan ne mogu lepo da se pocesljam, a to mrzim. Obožavam Selenu i Toseta. :))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jooj mrzim osecaj kada ne mogu kosu da rascesljam , barem ima nekog ko me razume.<333
      A...

      Избриши
  5. Great post<3 I am in love with your blog it's so chis. Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    kisses

    http://www.theclosetelf.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Of course, but I'm your new member and a big thank you for the compliments<333
      M...

      Избриши
  6. Great Post! I cant understood the meaning of this post~ But your blog very interesting ^^ Keep Doing this~

    Want to Follow each other on GFC, Google+, and Bloglovin?
    Let Me Know If you follow me and i will follow back you, Just Comment on my blog post (:

    Thank You! ^^

    Official Seol ♥

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. The point of email is better acquainted with us. In any case, thank you <333
      M...

      Избриши
  7. Анониман28. јул 2015. 09:11

    Sjajan post, inace obozavam da upoznajem autore blogova tako da me ovakvi postovi uvek privuku...Izvinjavam se sto nisam posetila vas blog ranije(kada ste me to zamolile na mom blogu) imala sam male probleme sa internetom.Pozdrav!!! <3 <3 <3

    http://tinejdzerkeizivot.blogspot.gr/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno draga Mia ! Nema problema , kada god si u prilici bilo bi nam drago da nas posetis <333

      Избриши
  8. Lovely post! ♥
    Would you like to follow each other on gfc and keep in touch? xx, Veni

    Style with Veni | Fashion Blog

    ОдговориИзбриши
  9. I ja nosim starke,mislim cak i vise od svih patika do sada. Obozavam ih jer se lako kombinuju. Tag je prezanimljiv. Uzivam u vasem pisanju i zaista zaslužujete sve ove komentare i pohvale. Nova sam na vasem blogu i citam vam i stare i nove postove. Savršeno *-*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti do neba. Ovi je jedan od najlepsih komentara koje smo dobile u nasoj kratkoj blogerskoj karijeri <333
      M...

      Избриши
  10. Post je zaista sjajan, pogotovo zato sto pisu dve blogerke. Uvek sam mislila da su blogovi sa dva urednika pomalo neozbiljni, ali vi ste me skroz razuverile. Obe divno pisete, stvarno. Odgovori su sjajni. ;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti najlepse! I ja sam dako mislila , a kao sto vidis i sama sam postala deo bloga sa dva urednika <333
      M...

      Избриши
  11. Obožavam vidjeti postove poput ovoga, kada upoznama bolje ljude koji pišu.



    Blog : uniqueyeah.blogspot.com
    Insta : instagram.com/uniqueyeah

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je sto smo te uspela bolje upoznati sa nama kroz ovaj post<333
      M...

      Избриши
  12. Jooj,vaši odgovori su mi tako simpa,haha xd tako ste me nasmijale,čak smatram da bi bile odlične za reklame hahaaha xd kada govorite o nekim stvarima ,jednstavno i ja poželim isto to!
    Samo tako nastavite ,odlične ste <3
    iamforeverdirectioner.blogspot.com
    emma

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nemas pojma koliko si me usrecila tvojim komentarom. Kada cujem da smo uspele nekome izmamiti osmeh vidim da svo ovo blogovanje zaista vredi . Jos da nas neko smatra pogodnim za reklame - velika cast <333
      M...

      Избриши