уторак, 14. јул 2015.

Kopaonik leti - moje vidjenje



XOXO moje lepotice <3

Oduvek postoje te neke destinacija kojima bih neprestano mogla da se vracam , a da me ne prati onaj vec - vidjeno utisak. Nasuprot svaki novi susret iznova bi me odusevljavao i davao mi ralog da vec sledeci slobodan trenutak ugrabim za ponovni dolazak i upoznavanje sa novim iskustvom i karakteristicnim osecajem za amosferu ovakvih lokacija. Pravi primer za to je Kopaonik koji me nikad nije docekao u istom ,vec je svoja izdanja menjao u dosluhu sa parvim godisnjem dobom . Stoga vas i ne cudi sto sam nakon ovogodisnjeg zimovanja na nasem planinskom lecilistu odlucila  da upoznam i pravu letnju , julsku verziju Kopaonika  Kako se najvisi Kopaonicki vrh procenjuje na 2200 metara nadmorske visine julsko sunce bilo je taman toliko jako da svojim zracima tek ponekad pomiluje nekog slucajnog prolaznika.

obaziruci se na cinjenicu da se krov Srbije smatra pravom januarskom , zimskom  destinacijom put
Kopaonika krenula sam ni ne sluteci koliko me zapravo moze oduseviti svojim letnjim izdanjem.  Na kratko
pogled me odnosi do dalekih primorja , a pak na sledeci momenat deluje kao udaljene skandinavse oblasti.
Onda vas pogled na neku skijasku stazu ili prazne zicare podseti gde ste zapravo . O Kopaoniku ustvari ima
toliko toga da se kaze. A opet koliko god rekla ne moze biti dovoljno. Vodeci se onom starom i nikada
prevazidjenom "Slika govori vise od  1000 reci" ,umesto da pisem prepusticu vas slikama nastalim na
proslonedeljnoj poseti Kopaoniku.

 Uzivajte !

 P.S. Pisem ovaj post uz duzno izvinjenje sto istih nije bilo prethodnih desetak dana . Vodila sam se time da je bolje da napravim jedan kvalitetan post , nego da ih bude vise bez ikakvog smisla i reda. Inace dve - tri slike " ukrala " sam sa nekog sajta kako bih jos bolje docarala leto na Kopaoniku i kako bih mogla da prikazem fenomene koje nisam uspela da uslikam. Iskreno se nadam da mi ne zametate na "kradji" i neredovnom pisanju.
 
 

 



 

 



 

 

 


 


 


 
Do iduceg javljanja budite mi pozdravljeni. Vasa M...








16 коментара:

  1. Sjajan post :)

    Novi post na mom blogu, ako ti se svidja i ako zelis zaprati me.
    myfdiaary.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Odlican post. Kopaonik je divno mestu, a i slikice su prelepe. ♥

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Veliko hvala draga Nina. Obozavam da citam tvoj blog pa mi tvoj komentari dosta znace <3333
      M...

      Избриши
  3. slike su precoool haha nadam se da si zabavila haha imam novi post pa kommaj http://justbeyourselfa.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti najlepse ! Inace Kopaonik je takvo mesto da jesdnostavno ne smes , a da se ne zabavis <333
      M...

      Избриши
  4. Odlican post!!!Kopaonik ie jedna od kojih omiljenih planina..Slike su prelepeee!
    perfecthigh136.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno ! Takodje je za mene Kopaonik jedna od omiljenih planina ako ne i najomiljenija <333
      M...

      Избриши
  5. Wow ! Slike su predivne i skroz se slazem ! Bio sam na kopaoniku u svim godisnjim dobima , osim leta , a stvarno izgleda ocaravajuce !
    PS : Slike su preeeedivne !

    ilordogaming.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ocaravajuce i jeste. Zaista bi bila steta propustiti Kopaonik i u letnjoj verziji. Inace hvala za pohvale na racun slika <333
      M...

      Избриши
  6. Hello from Spain: great pics. I just discovered your blog and I love the variety of topics that you write. Fashion and beauty are my hobbies with my Barbie doll collection. Right now I have a blog dedicated to those dolls that I invite you to visit: all4barbie.blogspot.com If you want we keep in touch. I already made me a follower of your blog.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Thank you very much my dear. I'm incredibly happy because my blog readers coming even from distant Spain. Your blog now has a new member <333
      M ...

      Избриши
  7. Lep post, slike su divne! Pretprosle godine sam bila na Kopaoniku, mada u prolece, i ona mi je jedna od omiljenih planina! Blog ti jako lep, svidja mi se tvoj nacin pisanja! Poseti moj blog ako zelis, geeklychiconmyway.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala veliko draga Jana. Ne samo u nasoj zemlji vec i u ostalim Kopaonik je jedna od najlepsih planina. <333
      M...

      Избриши
  8. wau jako lepe slike!
    ja volim kopaonik, ranije sam tamo dolazila svake godine i jako dobro poznajem svako mesto tamo, a s obzirom da nisam bila jako dugo na Kopu, tvoje slike me vrate u detinjstvo kada sam tamo isla sa mojima!
    odlicno pises!
    Isidora
    http://highheelpoodl.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Je li ovo samo meni nece da ucita slike ??? Inace ogromno hvala draga Isidora. Jedna si mi od omiljenijih blogerki i jako sam srecna sto nadjes koji slobodan trenutak za komentarisanje mojih postova. Jako mi je drago sto si prokomentarisala nacin pisanja jer se oko istog najvise trudim. Drgao mi je sto te je ovaj post makar na trenutak vratio u detinjstvo <333
      M...

      Избриши