субота, 28. новембар 2015.

Mi nerazumljivi cudaci - tinejdzeri ... Kljuc za resavanje nasih problema

 XOXO ,  tinejdzeri

Ako nemate vremena za citanje , odite strelicom do podebljanih , velikih slova i slika. Tu je sustina i kljuc za resavanje nasih tinejdzerskih problema...
 
Primecujem ,svi iz drustva (ja) prolaze kroz nasa tinejdzerska,nazovi ,teska vremena. Preterivanje je nazivati ih tako.Ali mi bismo tvroglavo padali u glupave, nekad ne tako bezazlene probleme.

Ono kada posle izlaska sa drustvom ne dodjete kuci na vreme , pa ,tradicionalno 40ak minuta stojite pred rositeljima i slusate: "Gledas li u sat- izlazak je morao biti do 11, a vidi sad- 12 je Sta si radila ovih 4 sata , gde ste sve isli , sa kime si bila do sad ,aman" Stisnucete zube minimalnih pola sata. Ali sta posle toga? Ako su vasi zabrinuti roditelji pristalice bezazleniih kazni, razumecete na sta ciljam.A realno umeju da nam uzmu bas ono sto nam najvise znaci - petak predvece sa drustvom.

Razumimo i budimo realni. Vreme koje nam oni ogrnicavaju -dovoljno je. Imam tek skoro 14 godina i dozvolu da ostajem koji minut posle 11. Desava se ,eto slucajno bas sinoc...Ono da je celokupno, velikobrojno drustvo ostalo par, znacajnih minta duze.Vi ne biste da se izdvajate ,da upoznate usamljenost, da budete drugaciji od vecine i ipak sami krenete putem kuce. A u glavi vam je njihov smeh do suza i slika istog drustva dok se jos provodi ,mislim da je to.

Pasus ,sada,prepustam ocenama. U nasim glavama je recenica" Ko je stavio mladost i ucenje u isti period". I... Da , da roditelji i njihova  vec konstantno dosadna predavanja. I cuvena recenica " Sta ces sutra bez skole? " Kao da oni kvare ovaj nas savrsen zivot koji  smo sami sebi izgradili. (A ne mozes bez njih)

Prica bez roditelja, ali... simpatije. Ono kad... zaljubite se i stalno gledate u crokosog lepotana.Ne skrecete pogled sa nje.Pravite budalu od sebe, izvodite ne bi li vas primetio Nekad se debelo izblamirate pred  djacima sa sprata. Stid vas je da podjete po uzinu, da ga pogledate u oci. (Sem ako ste od onih koji jure simpaticne vragolane.) :*

Eto , kroz kakve probleme prolazimo mi  nerazumljivi cudaci - tinejdzeri.Skolni smo negativnom razmisljanju, neraspolozeni.Ne trpimo se i besni smo jedni na druge. A onda medju svima - M... Uvek nasmejana i vesela. Cek ,cek! Da li sam rekla uvek !? O ne bas uvek. Postaje netrpeljivo dosadna i besna pred cas podele kontrolnih iz matematike. Ona je, svima nama, recimo, zabavljac.Ume da lupi nesto ne bi li nas zabavila i skrenula misli. I , priznajem vam! Uspeva joj.  A priznajem u poslednje vreme postaje strucnjak za podelu saveta.( Pomogli su nam dosta pri resavanju glupih, tinejdzerskih problema.)

Zbog toga sam odlucila da ih stavim ovde, da ih podelim sa vama , da vam pomognem da shvatite ogromno znacenje ovih misli koje sto toliko puta cule. I ili ste ih nesmotreno zaboravile usled haoticnosti radne sedmice. Ili nista pokusale da zavirite u njihovu sustinu dublje. Kao sto nisam ni ja.

 -Zivot je lep i samo je jedan - Da , mnogo puta ste culi ovo.Postaje bezvezno i dosadno , ali ucinite mi uslugu i dozvolite ovoj recenici da vas inspirise kao sto je i mene M... njome.

 
 


 
 




                 "Jednog dana ces se probuditi i        
                   vise nece biti vremena da uradis       
                    stvari koje si oduvek zeleo uraditi.   
                              Uradi ih sada. "                     


-Nemam vise ni sekund vremena za svoja negativna raspolozenja 

- Seti se da je u redu da ne budes savrsena - u redu je da ne izgledas kao Alessandra Ambrosio , da imas bubuljicu na licu i los dan.

-Nema povratka nazad, ne kaj se jer se sve desava samo jednom u zivotu. Dozivi to na pravi nacin...


Razumem da ste i ovo ostalo ve slusale , citale , ali ucinite mi jos jednu uslugu i zavirite i u ove recenice dublje. Dozvolite i njima da vam pomognu , da vas inspirisu...

P.S. Post "Novembarski kutak" kasni malo ovog meseca... Srdacan pozdrav ! A...

1 коментар:

  1. Odlicno napisano! Ja dosta cesto imam problem s tim izlascim s obzirom da moji doslovno gledaju na svaku minutu, a i ne dozvoljavaju mi da ostajem pretjerano dugo. Mislim kako nije u njima toliki problem koliko je u vrsnjacima moje dobi o kojima jednostavno nitko ne brine i koji se opijaju dokasna po sumnjivim mjestima. Sve u svemu, tocno si pogodila svaku situaciju. Pogledaj novi post kod mene: beautybyshoppingholicgirl.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши