недеља, 13. децембар 2015.

Neka naredna godina



 XOXO
Heh , decembar je ! Poslednji mesec u godini. Za ne poverovati , slozicete se. Osecam se sjajno , rastereceno i spremno za 2016 i ako mi je zao da izadjem iz 2015. - jedne od najuspesnijih godina. Ucinila sam sve sto sam sebi zacrtala za ovu godinu. Cak i preko toga. Otvorila sam ovaj nas mali kutak , sto sam odavno zelela ,  stekla nove prijatelje i sklopila puuunuuuo novih poznanstava , naucila sam da volim svoje mane. Jer cemu savrsenosti kad su mane neodoljive ? Shvatih konacno da nista nije sramota i naucih da zivim zivot punim plucima. Citiram " Sanjaj kao da ces ziveti zauvek , zivi kao da ces umreti danas ".

A planove za 2016. vam ispisujem dole :

1.  Da pocnem redovnije sa blogovanjem , da pisem puno , puno, puno vise , ali istinski...
2.  Da  poradim na ishrani ( nakon sto se za praznike najedem kao svinja )
3.  Da se fokusiram na sto vise aktivnosti. Ove godine sam ih dosta isprobavala , sad znam sta mi prija.
4.  Da kad god mogu nadjem sebi vremena za setnju po stazama sa drustvom.
5.  Da organizujem jos vise zurki ove godine , zabavno je - i pripremati ih i uzivati u njima
6.  Da se smejem jos vise ( ako je moguce posto ove godine nisam skidala kez sa lica )
7.  Da popravim ocenu iz matematike , hehe
8.  Da nastavim sa svakovecernjim pisanjem dnevnika , deluje
9.  Da se posvetim kosi i krenem u eksperimentisanje proizvoda za njenu negu
10..Da pronadjem svoj parfem
11.Da ponovo postanem clan nase biblioteke, pa da i ja procitam nesto knjiga izvan skolske lektire
12.Da posetim glaeriju i muzej i onda kada me nastavnica istorije ne pirmora na to
13.Da pogledam sto vise filmova i predstava izvan kucnog bioskopa
14.Da istrazim lepote Srbije , koliko god je to u moci jedne tinejdzerke
15.Da pocnem sa Youtub kanalom , sto odavno zelim. Priznacu vam , ipak se plasim neuspeha UPOMOC
16.Da izadjem iz konforne zone , da uradim nesto ludo i nezaboravno. Ne samo jednom , svaki dan , !





Do iduceg decembarskog posta , smejte se puno Vasa M... 
P.S. Naredni post ide kroz 3,4 dana.U pitanju je lista zelja <333
                                                 ( -Instagarm mojnacindaletim  )                                                                                                                    

4 коментара:

  1. Hah i ja sam sebi zadala par ciljeva za 2016. godinu: -proslaviti rodjendan bloga
    -Popraviti se u pisanju
    -Biti mnogo više organizovana
    -preci sa 5.00 u skoli
    -Ići na neka takmicenja tj. potruditi se da dodjem do njih :)

    sandrin-kutak.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Heh , zanimljivo vrlo. Ja ako popravim matematiku prosla sam sa 5.00 posto mi ostali predmeti idu od ruke. Za neke se pomucim vise za neke manje , ali preguravam sa odlicnim uspehom. Inace takmicenja ne volim , imam drugacija interesovanja - skola mi je obaveza , ali ako se tebi to svidja zasto da ne ? Zelim ti svu srecu i zelim ti da se popravis u pisanju i ako mislim da si i ovako dovoljno dobra. Jedva cekam da svi mi tvoji citaoci i ti proslavimo tvoj blogorodjendan. Naravno sve nabolje pri organizaciji <3
      M...

      Избриши
  2. Jako lep post, obožavam vaš blog i oduševljena sam! Pitanje da li obe pišete blog ili šta?

    teenlifenadja.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nadja , zahvlajujemo se obe pre svega. Da , obe pisemo blog. Ponekad jedna od nas uradi slike , drugga tekst i kucanje posta ( u tom slucaju zajedno se potpisujemo sa M... i A...) , a ponekad obe pojedninacno pisemo. Uglavnom nam je tako puno lakse jer i ovako smo ne redovne , mogu da zamislim sta bi tek bilo da samo jedna pise ;)
      M...

      Избриши