четвртак, 31. децембар 2015.

365 stranica



http://www.stylemotivation.com/wp-content/uploads/2013/12/15-Warm-and-Cozy-Winter-Scarfs-2.jpg

To sto sedim 31.12 i kuckam ovaj post za mene ima veliku vaznost. Prodje cela jedna godina dok pucnes prstima. Heeej 365 dana ! Bila je ovo godina, hmm... Ne znam ! Sva nekako spontana , neocekivana , nepromisljena , luda ,iscrpna , vazna , carobna , slatka , lepa , magicna... Godina kada sam dobila svoju prvu negativnu ocenu , kada sam se prvi put postidela dvojke koja je stajala u dnevniku. Razumecete da nije bila najuspesnija moguca u skoli .Godina kada sam najvise uzivala u svakoj mikro sekundi i radovala joj se. Godina kada sam upoznala najvise drugara i godina novih poznanstava. Godina sklapanja novih prijateljstava. Godina kada sam konacno dosla do necega sto sam dugo zelela , ali to opet nisam iskoristila. Godina kada sam se razocarala u najbolje prijatelje , ali i kada su mi pruzili ruku i oni od kojih to nisam ocekivala. Godina kada su toliko njih konacno poceli da me slusaju i razumeju , ali opet i kada nisam bila shvacena. Godina kada sam dobila vas , moju veliku podrsku. Kada sam se radovala 62 puta svakome od vas. Sve u svemu kazem HVALA. I vama koje sam upoznala i vama koji ste konacno upoznali mnene. Hvala vama koji ste bili uz mnene , ali dugujem hvala i vama koji ste me razocarali. Ucinili ste ovu godinu ovakvom kakava jeste. Poprilicno neverovatnom !

Srecna vam nova godina i praznici , ljubim vas :*

 Vase M... & A...

8 коментара:

  1. Sjajan post!Sve si prelepo napisala.Skoro sam naletela na tvoj blog i jako mi se dopao,mislim da nakon ovako lepo napisanih recenica,ne sumnjam da cu se uclaniti!
    Svaka cast!

    anjasworld1.blogspot.rs-Poseti moj blog ako zelis :)

    ОдговориИзбриши
  2. Srećna Nova Godinaaaa....
    svidja mi se tvoj blog.
    Ps.imaš novog čitaoca
    Www.makeupnroses.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  3. Divan post <3
    Srecna Nova godina sve najbolje i najlepse, da ti se ostvare sve zeljice koje zanimislis <3

    http://jfashionlover.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. HVala puno Jeks , takodje sve najlepse. Sta god si pozelela , imas moju potpunu podrsku da sve to ostvaris <3
      M...

      Избриши
  4. Imam novi post "8 saveta za negu koze" i ako si zainteresovana molila bih te da ga procitas a ako ti se svidi, preporuci me dalje.
    Unapred, hvala.
    Pozz

    ОдговориИзбриши