среда, 15. јун 2016.

SUMMER TIME - WishList June 2016


'Jutro lepotice ,
 Znam da je uzasno rano , ali sinoc sam dokolicu ispaunjavala citajuci (nakon mnogo vremena) propustene postove i skontala da mi nedostaje blogovanje.Ovakav post radila sam davno , vrlo davno , jos pred Novu godinu nadajuci se da bi me Deda Mraz mogao iznenaditi. Bio je jedan od najcitanijih postova , a ja sam uzivala skracujuci svoju pozamasnu listu sto i ovog puta nije bio izuzetak . Uzivajte!


Buttoned Front Raw Hem Overall Denim Shorts - Olive Green

                                         Buttoned Front Raw Hem Overall Denim Shorts - Olive Green


Letter Print Red Crop Tank Top
                                                     Letter Print Red Crop Tank Top

Ripped Rolled Hem Blue Denim Shorts
                                                   Ripped Rolled Hem Blue Denim Shorts
                                                    
                                           Purple V Neck Self-tie Cuff Vintage Print Romper



 

Doughnut Pool Float - Pink
                                                       Doughnut Pool Float - Pink

Letters Print Pocket Beige T-shirt


 
Do nekog narednog suncanog jutra , volim vas puno M...



19 коментара:

  1. Odličan post,jako mi se sviđa tvoj blog <3
    Ako želiš pogledaj moj blog i učlani se (uzvraćam) <3
    http://doroty4.blogspot.hr/2016/06/vratila-sam-sepostavljajte-pitanja-za-q.html

    ОдговориИзбриши
  2. Jaooo ova druga majica je savršenaa aaa :D
    http://natalijabeauty.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  3. Sve stavri su bas prelepe. Pogotovo prve 3. Maslinasto zelena i bordo su ove godine jako popularne boje, ali zaista moram priznati da su prelepe♥♥

    Na mom blogu je novi post. Najzad pravim Q&A pa ako mozes postavi mi neka pitanja. ;)
    worldarounyo.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno <3 Ja sam prezadovoljna sto su bas bordo i maslinasto zelena hit ove godine zato sto sam ih i ranije dok jos nisu dozivele svojih pet minuta slave, stalno nosila.
      M...

      Избриши
  4. Odličan post, imaš predobar blog! <3 <3
    http://mirjanafashion.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  5. Super post, ja također obožavam praviti wishliste :D

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман17. јун 2016. 03:27

    Odlican post. Stvari su predvne,onaj maslinasto zeleni romper mi je preedivan kao i sorc kao i sve ostalo. Pisite jos ovakvih postova,odlicni su! Pozdrav! :*

    ОдговориИзбриши
  7. Анониман17. јун 2016. 07:18

    Odličan post, sve stvari mi se jako sviđaju! Imaš follow od mene <3

    http://sohappy-sobeautiful.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  8. Predivne stvari. Totalno po mom ukusu! ♥ Zapratila sam te, ako zelis uzvrati ♥
    https://marized.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  9. Анониман18. јун 2016. 14:30

    predivne stvari *0*
    ako zelis follow-follow napisi mi u zadnjem postu ☺♥
    anastazijaiemma.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  10. Ja sam ovdje vec ostavila komentar ali samo da vas obajivestim izašao je moj Q & A tako da ako želite pogledajte

    http://doroty4.blogspot.hr/2016/06/q.html

    ОдговориИзбриши
  11. Stvari su prelijepe, ja sam porucila ovu kao krofno, a imam i slican teksas sorts...
    Novi post na mom blogu :)
    janaxxbhdreamers-coul.blogspot.com

    ОдговориИзбриши