петак, 24. јун 2016.

Bucket List


Heej ,
Kazu "Zivi svaki dan kao da je poslednji !". SLazem se , slazu se i mnogi drugi , ali je toliko ljudi shvatilo ovo na pogresan nacin. Ziveti svaki dan kao da je poslednji ne znaci napustiti fakultet i upustiti se u nezaboravnu avanturu. Naravno ko  je dovoljno hrabar i ima novca skakanje padobranom , igranje sa tigrovima , put na Havaje  ne bi trebalo jos dugo da ga cekaju , ali zar ne mislite da je bas ovo leto ta nezboravna avantura ? Prozivimo je bas ovde , u nasoj zamlji , sa nasim prijateljima , danas !

My Bucket List :
*Volontiranje
*Trka biciklima sa drustvom
*Jutarnje trcanje
*Planinarenje
*Fotosuting
*Odlazak na karneval
*Poseta Exitu
*Koncerti
*Odbojka na plazi
*Poseta zabavnom parku
*Soping sa najboljim prijateljicama
*Pokretanje vlog-kanala
*Dani na bazenu
*Voznja skejtborda ( za pocetak ucenje )
*Jahanje konja
*Mooore
*Soping noci
*Letnje zurke

 M...

5 коментара:

  1. Suuper post,dopada mi se tvoja bucket lista <33!

    GIVEAWAY perfecthigh136.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Uh kod mene i tebe ima dosta razlike,ali uvek volim da procitam nesto drugacije :)
    Zanimljiv post.

    Ako zelis pogledaj moj blog i postani clan,javi se da uzvratim<3
    http://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  3. Slike su ti bas lijepe. Jako mastovito i ljepo :)
    Ako zelis, pogledaj moj blog :)
    http://myfirsttextvm.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  4. Odlican post. Mislim da cu i sama uraditi vlastitu bucket listu.
    Pratim te, ako zelis uzvrati ❤
    http://e-s-wonderland.blogspot.ba/2016/07/books-i-want-to-read-by-end-of-year.html?m=1

    ОдговориИзбриши
  5. Odlican post!Treba mi jedna takva lista!

    Predplatite se na moj blog,uzv.->funnyandrabbits.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши