субота, 17. септембар 2016.

Sloj po sloj - jesenja moda


Pocetak septembra djacima je asocijacija na skolu , a  blogerkama i modnim znalcima na novu jesenju kolekciju ( iako zvanicno jesenj pocinje 21.).A i kako drugacije kada je moda uvek korak ispred svega. Ulice ce se ponovo pretvoriti u modne piste gde ce svako na svoj nacin nositi slojevitu garderobu u tamnijim tonovima nego inace.. Ja sam izabrala 10 komada ne bih li vas malo inspirisala i nadahnula idejama. Ispod slika su linkovi koji vode ka onlajn prodavnicama u kojima mozete pronaci onaj vama interesantan.


  • Leather Jacket   ( rekla bih da su kozne jakne zaista zastitni jesenji znak )
  • Metalic Backpack  ( mali ranac za svakodnevne potrebstine , meni je ovaj zapao za oko)
  • Stan Smith sneackers ( svet je poludeo za ovim patikama ,  a vi ? )
  • Floppy Felt Hat ( obozavam sesire , a jos kada se boja , model , cena i kvalitet uklope , nema kraja mojoj sreci )

  • Bomber Jacket ( jos jedan komad koji me je oborio sa nogu  )
  • Skinny Jeans ( zanemarimo sve ostalo , svima bi nam dobro dosao jod jedan par dobrih farmerki )
  • Miss Selfridge Mini Skirt ( samo jos jedna suknja za uz dzemper i cizme do kolena i jesen moze da krene )
  • Long Grey Sweather ( jeste li ikad videli nesto mekanije i lepse od ovog dzempera? )





Olivia Burton Watch ( meni  izgleda sjajno i stize u pravu cas posto mi je zaista trebao jedan sat )
Parfum Spray ( malo skuplji , ali ako je suditi po reakcijama drugih , vredi svakog dinara )
Makeup Cosmetic Eyeshadow ( posle leta i vrucina koje su jako losi u kombinaciji sa sminkom jesen je sjajan povod za kupiti ovu paletu )
Lipstick ( znam da uz prvo opalo lisce idu malo jaci karmini , ali ja sam uvek verna svetlijim nijansama )

Nadam se da sam vas barem malo inspirisala da odete u jesenju kupovinu ili porucite nesto od ovih komada. Imate li i vi neku preporuku ?
__________________________________________________________________________
                                                                        M...

10 коментара:

  1. Super post. Zaista si seobuhvatika jesenju modu. Slazem se da je jesen uoravo vreme da se obnove zalihe sminke, jer se preko leta nisno mnogo sminkali :D
    Teen Queen

    ОдговориИзбриши
  2. Sve je prelijepo, a meni se najviše sviđaju patike jer se slažu sa svime :) odličan post!

    bernardasinnerbeauty.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa da , ja imam jedne u beloj boji (superstar , slicne su ovima ) i ne skidam ih. Hvala 😘😘😘

      Избриши
  3. Meni je jesen najomiljenije modno godisnje doba, iz razloga sto mogu obuci puno komada na sebi, bez toga da mi bude vruce ili hladno, osim toga ne moram se previse tovariti odecom, a i pogodno je za sminkanje, jer nema puno znojenja ili snega zbog koga ce se sminka ovlaziti i razmazati. Stvar koje si nam ti prikazala su bas onako po mom ukusu, ne u fazonu ali po ukusu, tako da mi se jako dopadaju. Sve u svemu odlican post, sve si obuhvatila i pohvale na tome.

    https://thestoryofagothic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Upravo to. Dragi mi je da sam ubola barem ukus. Nemamo svi isti fazon , naravno , ali odlicno znamo svidja li nam se ili ne. Hvala ti puno na lepim recima 💓💓💓

      Избриши
  4. Jesen nosi toliko sjajnih trendova i boja, i toliko mogucnosti za modu. :) Kombinacije su stvarno super i radujem se ovoj sezoni. ❤

    eslyisworldview.blogsport.com - novi post, pogledaj ako zelis ❤

    ОдговориИзбриши