среда, 31. август 2016.

Spremni ? KRECEMO



Vec mi je postalo dosadno da slusam kako je raspust proleteo. I iako bih ja do sutra brbljala o tome pusticu vas da se sami prisecate dugodovstina sa ovog kratkog , ali slatkog rspusta.
Jedna sam od onih osoba "Ovo je najbolji raspust do sada..." I tako svake godine. I sada ostajem dosledna sebi i kazem da je ovaj raspust to zaista bio. Ne , nisam putovala na Havaje. Ni Maldive. Ali nije ni potrebno toliko mnogo da se zabavimo. Svakodnevni izlasci , leptirici u stomaku , poneki novi prijatelj... Par dana na bazenu , jedan sjajan izlet , neka avantura , maratoni filmova... Grcka , moj grad i neki okolni gradic u okolini. Koncert i neki akva park. Meni ovo zvuci kao jako kul leto , a vama? 

Bilo kako bilo nadam se da ste se lepo proveli. Imam da dodam jos par recenica o sutrasnjem danu i ona vas pustam da na miru pronadjete idealnu kombinaciju za prvi dan skole.

-Toliko godina ponavljanja svega da sam usla u rutinu.  Svaki prvi septembar u godini je isti. Ustajem iz kreveta cetiri sata ranije nego prethodnog dana , oblacim svoju uredno naslaganu odecu koju sam jos sinoc spremila , ispeglam kosu , pokrijem podocnjake sa malo korektora i pokupim jednu svesku i obicnu olovku sa stola. Par minuta kasnije sam pred skolskim dvoristem. Hiljadu dece juri i smeje se prisecajuci se letnjih avantura. Jos jedno leto je gotovo.  Pocinje nova skolska godina , nova avantura. Jos hiljade zaljubljenih pogleda , jos vise novih prijateljstava , jos vise casova sa kojih jedva cekamo da pobegnemo. Jos jedan novi pocetak :) Zelim vam svima srecan povratak u skolske klupe i uspesnu skolsku godinu ! ( ako imate vremena proverite OVDE rec je o sjajnom postu koji vam mozda moze pomoci u narednom periodu).-
                                                                        M...

20 коментара:

  1. Divno si napisala ovaj post, stvarno! <3 Ja mislim da je moje leto obeležilo otvaranje bloga, to je definitivno nešto što mi je na neki način već promenilo život, bez preterivanja kada to kažem :)

    http://introverted-dreamer.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala 😊😊 Nadam se da si lepo provela raspust i da je tvoj blog uspeo da privuce paznju velikom broju ljudi !

      Избриши
  2. Predivan post draga ☺❤!Jako mi se dopada kako si ga napisala ☺!

    ОдговориИзбриши
  3. Ja ne znam sta bih dodala jos na ovaj post, osim da je zaista kvalitetan i lepo odrafjen. Po meni jako gotivno. Srecno u novoj skolskoj godini draga Milice.

    http://thestoryofagothic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  4. Draga, provela si odlicno leto. ja sam ga provela na slican nacin. Cak sam jkednom i Grocku posetila, u pitanju je bio vasar :))
    A prvi pasus ti je odlican, jako kreativno i originalno napisan! :D
    Teen Queen

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da si se sjajno provela. Ja obozavam vasare , takodje. Retko kupim nesto , ali guzva , ringispili , neke drangulije koje vidim u prolazu me zaista cine srecnom. Hvala na lepim recima ;)

      Избриши
  5. Mnogo mi se dopada kako si opisala sve ovo.Drago mi je da si se provela lepo!♥Super post,novi sam clan!

    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  6. Divno napisano. :) Taodje sa malim zakasnjenjem srecan bolazak u skolu i nadam se da cemo svi brzo pregurati ovu godinu i vratiti se raspustu, da vec razmisljam o tome. :D Sjajan post! ♥

    eslyisworldview.blogsport.com - storytime iz Grcke! ♥

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hahahah hvala ti puno ���� Nakon cetiri dana provedenih u skoli mogu da kazem da se polako opet navikavam. I nije toliko strasno. Cak sa vise odmori i neke izvale na casovima umeju da budu jako interesantne .

      Избриши
  7. Odličan post!
    Blago svima vama, uživajte u školskim danima. ♥

    Zapratila sam te. ♥
    IvaFashionDiary

    ОдговориИзбриши
  8. Mnogo mi se svidja kako si ovo napisala. Odlican post.♥


    Clan sam tvog bloga ako zelis uzvrati:
    aleksandrascorner.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  9. Divno napisano! Provela sam prilicno interesantno ljeto, takodjer sam posjetila aqua park i gardaland, a bila sam i u Italiji tri tjedna. Inace nemam obicaj govoriti za svako ljeto da je najbolje, no proslo je uvjerljivo bilo the best. Sretno ti u novoj skolskoj godini, nadam se da ces prikupiti dobre ocjene. Pogledaj novi post kod mene: shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  10. Predivan ti je post i jako lijepo si sve napisala . Ja sam bila u Pragu i bilo je super , i naravno da sam imala leptiriće u trbuhu ( ja nebi bila ja bez toga ) . No , kao što si i sama rekla - nova školska godina . Sretno ti u novoj školskoj godini , iako ja već govorim da jedva čekam slijedeće ljeto hah .
    P.S.Ako netko želi follow for follow dođite na moj blog .
    https://lovedisneyhr.blogspot.hr
    <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Haha i ja ne mogu da docekam sledece , ali valjda valjda uzivati u ovome sto nam se nudi ? Hvala ti ❤

      Избриши