субота, 25. фебруар 2017.

Things to do for yourself



.












Zdravo , drugari
Verujem da ste vec svi odavno krenuli u skolu. Skola ume da bude zabavna. Zaista! Drustvo , sale , ponekad i bezanje sa casova... Ali ne kazem da ne postoji i ona druga strana - stres , mnogo domaceg , duge lekcije... Nedavno sam u svojoj svesci zapisala par stvari koje me cine srecnom i udalje me od svakodnevnice. Pred vama su neke od njih. Odvojite neko vreme za sebe i dobro se zabavite!

1.Sredite stan! Vreovatno se pitate o cemu pricam. Ali istina je da me ponekad obavljanje kucnih poslova cini da se ocecam jako srecno i produktivno . Na primer pranje sudova uz neku muziku i mirisljavu svecu ( Kliknite OVDE. ). Ili pranje automobila. 


2.Skoro sam primetila da mi koza izgleda jako lose posto sam prestala da vodim racuna o njenoj nezi. Proslog utorka sam castila sebe odlaskom u kozmeticki salon. Na sat vremena ostavila sam svoje obaveze i telefon po strani i uzivala. Bilo je jako opustajuce i smirujuce. Znam da tretmani lica umeju da budu jako skupi , ali obecavam u nastavku posta ima i nesto jeftinijih opcija. Uostalom nabavite u drogerijskim radnjama masku i priustite sebi tretman lica kod kuce.
3.Joga , zumba , teretana ili samo vezbanje kod kuce... Izbor je na vama! I , da , kliknite OVDE.
4.Nabavka! Zapravo kupovina namirnica moze da bude jako zabavna. Jos bolje ako u market odete sa prijateljem. Sa roditeljima napravite spisak svega sto vam treba - mleko , jaja , hleb , jogurt , voce , sokolada.


5.A posle nabavke mozete i skuvati nesto interesantno. Internet je pun ideja. 
6.Nakon toga okupite prijatelje ili porodicu i ponudite ih poslasticom koju ste spremili.
7.Online shopping! Cak ne morate nista ni kupiti.Zabavno je i opustajuce uz solju caja.
8.Uzvajte uz kokice i premijeru nekog filma ili serija. Usput da preporucim seriju Suits.
9.Popijte ponekad pice posle skole u nekom kaficu umesto da odete pravo kuci.
10.Odgledajte neku modnu reviju na jutjubu. Ja uzivam u tome. Jos je sada u toku nedelja mode...
11.Pripremite sebi bogat dorucak! Nema lepseg nacina za zapoceti dan.
12.Odgledajte crtani film sa bliskim prijateljem/sestrom /bratom.Vratite se u detinjestvo na kratko.

13.Prosetajte ljubimca. Svog , komsijskog... Sire pozitivnu energiju , umiljati su i zabavni. Ne vidim zasto ne biste to ucinili odmah.



Imam jos toliko ideja i rado bih ih podelila sa vama ukoliko to zelite. Za sada se nadam da ce vas ovih 13 inspirisati i dati vam ideje. A mi se vidimo ponovo u narednom postu:)
M..

15 коментара:

  1. Veoma originalan post, bas sam uzivala citajuci ga :) Divno si sve napisala i ideje su savrsene, obavezno cu neku ,,ukrasti'' haha, jer je zaista divna stvar voditi racuna o sebi :) Ja bih volela da napises i drugi deo ako vec imas jos ideja, posto je meni ovo bas zanimljivo. Odlican izbor slika, a kuce su mi izmamile osmeh :) <3

    neramisic.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Jako interesantnan i nesvakidašnja tema za post! Jako zanimljivo napisan. Uzivala sam citajuci, i da, slozila bih se da su ovo stvari koje bi svako od nas trebao da uradi za svoju malenkost.

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
  3. Ovo su divne i zanimljive ideje, svaka čast! Jako mi se sviđa tvoj blog :) ♥

    Chanceux

    ОдговориИзбриши
  4. Ovo su jako kvalitetni nacini probodjenja vremena, i svakako bih volela i drugi deo posta da procitam. Sjajni! :*
    Teen Queen

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман19. март 2017. 08:11

    Mislim da je trčanje izuzetno korisna i zanimljiva tjelovježba! Zumba mi isto zvuči zanimljivo! Zapratila sam te!

    kalxpsia.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Super post!
    Pratim te pa ako zelis uzvrati: https://janead.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  7. Odlican post i fotke su super!! :)

    P.S.U toku je giveaway na mom blogu,poklanjam jednu personalizovanu ilustraciju pa ako si raspolozena ovim putem zelim da te pozovem da pogledas i ako si zainteresovana da se prijavis :) Dotted with hearts by Jvncc

    ОдговориИзбриши
  8. Odličan post draga !!
    Novi post na mom blogu https://hisandherway.blogspot.ba/ ❤

    ОдговориИзбриши
  9. Super post, imaš jako zanimljiv blog. :) Zapratila sam te, ako želiš uzvrati da se podržavamo u ovom blogosvijetu♥ :)

    beautyakworld.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  10. Thanks for sharing, nice post! Post really provice useful information!

    An Thái Sơn chia sẻ trẻ sơ sinh nằm nôi điện có tốt không hay võng điện có tốt không và giải đáp cục điện đưa võng giá bao nhiêu cũng như mua máy đưa võng ở tphcm địa chỉ ở đâu uy tín.

    ОдговориИзбриши
  11. keep posting really great content.. you're awesome!!

    ОдговориИзбриши