среда, 24. јун 2015.

"Da li je u redu biti drugaciji ?" / The June confession

 
XOXO , drage moje ♥♥♥♥♥  
  
Priznajmo da svi mi se trudimo i zudimo za time da se uklopimo u drustvo. Neki su cak spremni promeniti se iz temelja kako bi bili prihvaceni u popularnoj ekipi. Promenice stil oblacenja , muziku koju slusaju , zatajice sopstvene zelje i ciljeve ne bi li , ma samo na trenutak , osecaj pripadnosti. Ko se danas usudjuje biti drugaciiji od svoje okoline i nekih opsteprihvacenih misljenja i obrazaca koje im je ista i zadala? Vecina se plasi da bude svoja ,autenticna, ono sto jeste. I na kraju bude ono sto bi drugi zeleli da bude.

A onda sledi cuveno pitanje "Da li je u redu biti drugaciji ili ipak nije? ". Ako se vecina zauzima za jedno , a vi za nesto sasvim drugacije , mozda ipak sa vama nesto nije u redu? Jeste , kaze se da je kul biti svoj i drugaciji , ali nije tesko primetiti da okolina bas i ne voli one koji se razlikuju. Sve to dovodi do osecaja usamljenosti i jake nesigurnosti.

Biti drugaciji od vecine sigurno nije lako . Ziveti drugacije od vecine sigurno nije lako. Ipak da li ce vas zaista usreciti da se pretvarate da ste nesto sto niste samo da bi bili prihvaceni ? Da li ce vas usreciti da radite nesto sto vam se uopste ne radi , samo zato sto tu istu stvar radi vecina? Priznali mi to ili ne kao odgovor na ova pitanja stoji veliko, podvuceno NE.

Samo , da li ste onda osudjeni na osecaj usamljenosti ? Naravno da niste. Ako volite da citate ugrabite malo slobodnog vremena za odlazak do obliznje biblioteke , a tamo ce vec sigurno biti nekog sa slicnim ili pak istim interesovanjima. Ako volite da slikate odite na kurseve slikanja gde sigurno ima vecitih umetnickih dusa sa kojim se mozete sprijateljiti i razumeti. Hocu da kazem da na svakom koraku ima ljudi koji su slicni vama, a koji su mozda bas kao i vi drugaciji od ostalih.

Najlepsa osobina je biti drugaciji od ostalih , biti poseban na svoj nacin. Isticati se od drugih. Ne po fizickom izgledu , ne po odeci , nego po tajnama koje kriju vase oci. Po tome koliko volite sebe i koliko cenite sebe kao coveka. Po vrednostima koje zapazate bez priznanja drugih . Po onome sto jeste i sto cete biti. Jer covek najpre mora da voli sebe da bi ga drugi voleli.

A razlicitosti ? Razlicitosti treba dozivljavati kao posebnost i autenticnost koju svako od nas , na svoj nacin nosi u sebi.

Saljem vam puno poljubaca do sledeceg javljanja i zelim uspesan ostatak nedelje.Vasa   M...



32 коментара:

  1. Predivno napisano!♥ U potpunosti se slažem sa tobom.



    pametnodete.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Post je totalno inspirativan. I odlicno napisan. Potpuno je u redu biti drugaciji, to nas ne cini gorim, vec posebnim. :) ♥

    http://ninaw123.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Veliko hvala draga Nina. Naravno da biti drugaciji nije lose. Biti zao jeste ♥♥♥
      M...

      Избриши
  3. Post je prelep.Divno si ovo napisala.Slažem se sa tobom. ♥

    Što se tiče one tombole na mom blogu ne šalju se pokloni na adresu nego kao naprimer post po želji.

    http://tijanaworld.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман25. јун 2015. 00:25

    Predivan post. Mislim da je u redu biti drugačiji, jer da mislim u suprotno ne bih birala društvo i ne bih se ponekad suprostavljala mišljenju meni sada već nebitnih osoba. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ne znate koliko mi je drago da ima osoba koje su razlicite i na to gledaju kao vrlinu . Veliko hvala za pohvale draga Jovana <333
      M...

      Избриши
  5. Divno napisano. Oduvek sam se po svojim interesovanjima i ciljevima razlikovala od drugih, tako je i danas, ali baš zbog toga što sam uvek ostala pri sebi i pri onome što je meni važno, zato i imam prijatelje koji me vole ovakvu kakva jesam. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Divno napisan komentar ! Nestvarno mnogo mi je dragozato sto imas prijatelje koji te vole takvu kakva jesi - autenticna , svoja i drugacija. <333
      M...

      Избриши
  6. Jako mi se sviđa kako je napisano,jako poučan post. Napisala si kao profesionalac ♥☺

    http://natalijabeauty.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  7. Odlično napisano, uvek se treba razlikovati od drugih, jer nas to čini posebnim. :)

    mylifeasmilaxoxo.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. nice post!
    would you like follow each other pls let me know :*
    http://zielonoma.blogspot.it/2015/06/kostiumy-kapielowe.html

    ОдговориИзбриши
  9. Kako je RuPaul rekao : Volim ljude koji žive po drukčijem beat-u.



    New post on UNIQUEYEAH.
    uniqueyeah.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  10. E bas sve je istina haha...predivno napisano <3

    molim te follow baack :D

    http://majaanchevska.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  11. meni se jako dopada ovo sto si napisala, cesto se stidimo svoje razlicitosti a pogotovu ako se na bilo koji nacin ne uklapamp u `ostatak` drustva/sredine. Ljudi ne razumeju da ne treba biti rezervisan i ne treba suditi po koricama knjige.
    Hvala ti puno sto si posetila moj blog, i ja sam te zapratila!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Beskrajno ti hvala zato sto si me zapratila. Nemas pojma koliko si me usrecila. Inace sasvim si u pravu za sve sto si napisala. Posebno mi se dopalo sto sii me podsetila na onu staru "Ne sudi o knjizi po korici"
      M...

      Избриши
  12. great blog! i follow you
    you are next :)
    ayuna-chan.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  13. Predivan post!Imas lep smisao za pisanje ;-)
    Uclanila sam ti se,mozes i ti meni ako zelis

    janaxxbhdreamers-coul.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  14. Cute pic!
    You have a nice blog dear, follow each other?
    Have a nice week,
    xoxo
    http://stylishpatterns.blogspot.com.es

    ОдговориИзбриши
  15. Mnogo mi se svidja ovaj post i mislim da je sasvim original. Iskreno jako je bolje biti original nego necija kopija. Zar nije bolje da nesto sama smislis, sto ce se i drugima svidjati. Isto tako i sto se tice postova. Opet kazem, ovo je jako divan post i jako mi se dopada

    Novi post; http://miljana-saveti.blogspot.com/
    Ako ti se svidja blog uclani se. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jooj ja sam tek sada videla komentar. Hvala ti puno draga Miljana. Nazalost originalnost danas ozostaje kod blogera ili uopsteno kod svih ljudi <333
      M...

      Избриши
  16. odlican ti je post i jako mi se svida tema,mislim da bismo svi trebali biti ono sto jesmo a ne sto drugi zele da budemo,eto imam i ja novi post pa posjeti i komaj <33 http://justbeyourselfa.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mozda je cudno sto na komentar odgovaram 26 dana kasnije , ali sam tek sada uocila da imam nove komentare. Inace najlepse ti hvala <333
      M...

      Избриши