уторак, 30. јун 2015.

Moja prva outfit prica



  
XOXO dragi moji
Letnje je predvece.  Suncano , pomalo prosarano blagim povetarcem. Mlado , usnulo i bljestavo sunce spustalo se niz nebeski svod plavo ruzicastih boja.  Kada se dobro obucete i izadjete do grada osecate veliku posvecesnost tome a zaprvo sve sto zalite je da nosite stare procepane farmerke i majce. Zapravo zelite da izgledate sasvim obicno , ali opet tako dobro. Uvek je one najjednostavnije stvari najteze uklopiti , a da to izgleda dobro , zar ne? Savrseno uklapanje - stare farmerke , pomalo iscepane , i obicna bela majca koja laska samo na pravim mestima uz jos poneki dobar modni detalj (sarena esarpa , bedz , upadljiva ogrlica...).  Sto se nakita tice uredu su jedne male , ali opet dovoljno upadljive mindjuse da upotpune ovaj dovoljno sveden outfit. Setam se , cutim i divim se lepoti koja se stalno menja, prelazi iz jednog oblika u drugi,ali uvek ostaje uteha za srce i melem za dusu. ♥♥♥♥♥  

 
 
 











22 коментара:

  1. Mnogo mi se dopada post. Outfit je bas lep i veseo. ♥

    http://ninaw123.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Baš sladak i veseo outfit, kao što kaže Nina. :) ♥

    ОдговориИзбриши
  3. Jako mi se sviđa outfit.Starke su zakon. ☺ :3
    http://natalijabeauty.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Odličan outfit!Samo nemoj tako jako izoštravati slike.

    (Zaprati me,naravno,ako želiš i komentiraj moj zadnji post)
    http://iamclaudiaxoxo.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Htela sam istaknem boje , ali sam malo preterala u tome. Hvala ti na kritici uvek dobro dodje <333
      A...

      Избриши
  5. Divan post! Jako lepa kombinacija, a tako efektna. Super je!!!

    http://maki003.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. To je i bila njena namena efeknost i dobar izgled. Hvala ti veliko draga Maso <3333
      A...

      Избриши
  6. Анониман2. јул 2015. 01:38

    Divan outfit. Nema crne, obožavam vesele boje, pogotovo žutu. <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja u poslednje vreme dosta preferiram zutu. Toliko je vesela i cini da se osecam srecno. Inace veliko hvala draga Jovana <333
      A...

      Избриши
  7. Marama i starke su predobre tj. najvise mi se dopadaju. Svidja mi se outfit. ♥
    New post, ako zelis procitaj ga; http://miljana-saveti.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala najlepse draga Miljana. Nekako mi je upravo marama kljucni deo kombinacije i zato veliki plus za nju. I naravno neprevazidjene starke !
      A...

      Избриши
  8. Jako je lepa kombinacija. Super post, kao i blog! http://ninasandmirjanasdiary.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  9. Boja starki je prelepa.:) Bas mi se svidja na koji nacin pises, sve lepo docarano

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ogromno hvala draga moja . Dosta se trudim oko tekstova pa mi ovakvi komentari dosta znace <333
      A...

      Избриши
  10. Sjajan post !

    Poseti moj blog i ako ti se svidi uclani se:
    myfdiaary.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  11. Prvih nekoliko fotki mi ne radi. ali ono što sam uspio vidjeti izgleda odlično.



    New post and please follow me on BL.

    Bloglovin : tinyurl.com/ndpuscu
    Blog : uniqueyeah.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti najlepse ! Ne znam sta se dogodilo ni meni prvih nekoliko fotki ne mogu da se otvore od pre par dana. Nadam se da ce se greska ispraviti <333
      A...

      Избриши