субота, 20. јун 2015.

INTERNET PRICE - TOP 4 OMILJENA FILMA


 



 XOXO, dragi moji
Stiglo je leto koje za sobom vuce i letnji raspust. S obzirom na to da je dosada jedan od faktora
letnjeg raspusta , nema boljeg razloga od iste za uzivanje u filmovima uz kuglu omiljenog sladoleda i casu hladne limunade.
Filmovi su moja ljubav koju sam u potpunosti prigrila jos kao mala. Za mene su oni posebni i magicni . Filmove obicno gledam u kasnim nocnim satima kada sam sama sa svojim mislima. Upoznajem zanimljive ljude , ucim na njihovim greskama , gledam kroz oci najludjih kriminalaca, svedocim najlepsim ljubavnim pricama i najtezim zivotnim trenucima... Film je zaista nesto pocebno. Moze vas utesiti , usreciti , promeniti , nauciti vas mnogocemu , rastuziti i rasplakati u isto vreme.
U zivotu sam gledala nebrojeno puno filmova , od kojih su mnogi ostavili nekakav trag u meni.

1. Pitch Perfect
Vracamo se 5 godina unazad kada je snimana americka , muzicka komedija Pitch Perfect. Buntovna brucoskinja Beka dolazi na fakultet "Barden". Ona uopste ne zeli  da studira vec je dosla na insistiranje svog oca koji je profesor na istom fakultetu. Nakon sto otac sazna da Beka ne ide na nastavu oni sklapaju dogovor : ako se pridruzi nekoj studentskoj organizaciji on ce joj platiti preseljenje u Los Andjeles. Ona pristaje i pridruzuje se zenskoj akapela grupi "Lepotice". Drugi junak filma , brucos Dzesi , pridruzuje se ljutim protivnicima ,muskoj akapela grupi istog fakulteta.
Radnja filma prati musku i zensku akapela krupu u njihovom medjusobnom takmicenju i usponu do finala. Paralelno sa tim prati i odnos izmedju nasih junaka , Dzesija i Beke. Dzesi na sve nacine pokusava da osvoji Beku koja ga iznova i iznova odbija. Citava radnja filma poneta je humorom.
 http://www.filmovionlinesaprevodom.net/sa-prevodom/pitch-perfect-2012-video_4e189a9a5.html

2. The best of me 
Najvise suza prolila sam gledajuci romantican zanr "The best of me". Dovson , glavni junak ovog americkog filma , provodi dane mirno ni ne sluteci sta mu zivot donosi na vrata. Nakon sto je na cudo lekara preziveo eksploziju koja je zadesila gradiliste iz glave mu ne izlazi jedno pitanje "Zasto je preziveo? ". Ubrzo na njegovu adresu stize , nama gledaocima ocekivan odgovor - ljubav. Ona izgubljena i opet pronadjena. Iz svojih udobnih fotelja , placuci, gledaoci pomno prate zadnje scene filma kada glavni junak svoje ogromno srce donira sinu svoje voljene koju je na kraju zauvek izgubio. Bez daljeg otkkrivanja saljem vam toplu preporuku da vec sledeci slobodan trenutak ugrabite za uzivanjr u ovom romanticnom zanru.
 http://filmotopia.com/online-filmovi-sa-prevodom/best/

3. Love and basketball
Radnja ovog komicnog filma  "Lovw and basketball" odvija se na relaciji Los Andjeles - Kalifornija. Glavni glumci ovog filma Monika i Kvinsi jos iz perioda kada su bili klinci u svojim glavama imaji zamisao da jednog dana budu proslavljeni kosarkasi. Medjutim na putu ka cilju oboje idu na razlicite nacine. S bi uspostavila sebe monika mora svakodnevno da vredno radi , vezba i trenira. Dok je nas junak Kvinsi kao sin uspesnog trenera kosarkaskog tima rodjena sa prirodnim potencijalom da bude zvezda. Kroz borbu koju ova dva tinejdzera vode za cilj profesionalnog igranja ujedno moraju da se nose i sa preprekama koje podrazumevaju emocije i osecanja koje oboje gaje jedan prema drugom.
  http://www.ifilmovi.com/filmovi.php?id=253386&naziv=Love


4. Cinderlla story
Sada se vracamu doba nevinosti kada je nas najveci problem bio to sto je vuk pojeo crvenkapu. U doba kada bi smo u san utonuli tek onda kada bi smo do kraja culi bajku o Pepeljugi koju nam je baka iznova i iznova neumorno pricala. Ako ste zavoleli te dane zavolecete i modernu verziju "Pepeljugine price " u kojoj Sem , mlada devojka iz Los Andjelesa period nakon oceve smrti provodi tako sto riba podove u svom restoranu na nagovor njene ne tako velikodusne macehe. Jedna je od manje popularnih devojaka koju grupa na celu sa bogatom i razmazenom Shelby neprestano zadirkuje i ogovara.Jedini predah koji Sem ima je komuniciranje internetom i porukama putem mobilnog sa deckom kojeg zapravo ni ne poznaje. Sem masta o tome da pronadje svog princa ne sluteci da ga je vec pronasla. 
http://www.filmovionlinesaprevodom.net/sa-prevodom/pitch-perfect-2012-video_4e189a9a5.html

Zelim vam lep i uspesan vikend i saljem toplu preporuku da pogledate ova cetiri romanticna filma. Vasa A...

22 коментара:

  1. Dala si mi izvrsne ideje :) Ove nedjelje mi neće biti dosadno XD

    justbewhoyouwantbe.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Verujem da nece jer uz junake ovih filmova nikada nije dosadno. Pozdrav <333

      Избриши
  2. Saznala sam za ovaj blog i mogu reci da mi se jako, jako svidja! Naziv bloga mi je jednostavano prelep i originalan a postovi takodje originalni! Uclanila sam se! Zelim ti srecu u daljem pisanju!
    Molim te poseti moj blog i uclani se ako ti se svidi teenlifenadja.blogspot.com :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti punoo draga Nadja. A odlazenje i uclanjenje na tvoj blog je izvrseno <333

      Избриши
  3. Tvoj blog je super.Nisam gledala ove filmove ali planiram da ih odgledam! ♥♥♥

    http://tijanaworld.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti punoo. Filmove obavezno pogledaj , veruj mi neces se izneveriti <333

      Избриши
  4. Анониман21. јун 2015. 11:48

    Gledala sam The Best of me. Odličan film. Pogledaću Pitch Perfect. Ne sumljam ni da su ostali dobri, ali na letnjem raspustu ću se više fokusirati na serije i knjige. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Gledajuci sada listu mogla bih kao najbolje da izdvojim "The best of me" i "Pitch Perfect". Tako da ako mene pitas neces pogresiti ako pogledas taj film <33
      A...

      Избриши
    2. Анониман22. јун 2015. 09:02

      Sigurno ću ga pogledati. Nominovala sam vas za Shopping Tag, bilo bi mi drago da ga uradite. :)

      Избриши
    3. Naravno <3 Za ovu nedelju imam isplanirane postove ali vec sledece cemo ga uraditi :)
      A...

      Избриши
  5. Gledala sam sve ove filmove i svi mi se stvarno dopadaju, posebno 'The best of me'. Kraj je potpuno neočekivan, ali film je savršen. <3 Divno napisan post i ako budeš imala još neke dobre filmove koje bi mogla da nam preporučiš, obavezno piši još ovakvih postova!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Imamo ogromnu listu nama dragih filmova koju bi da podelimo sa ostalima tako da vasa M.. uskoro planira nesto slicno.
      A...

      Избриши
  6. Odlican post, sad znam koje filmove mogu da pogledam. Inace i ja volim Cinderlla story film. ♥

    ОдговориИзбриши
  7. Super post. Skoro sam saznala za tvoj blog i mnooogo mi se sviđa. Češće piši ovakve postove jer ih super pišeš! Nijedan film nisam gledala ali ću obavezno pogledati!

    Moj blog:
    milicamihaela.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Nisam gledala ove filmove ali pgoledacu ih! :D

    sandrin-kutak.blogspot.com
    Novi post!

    ОдговориИзбриши
  9. jako lep post :)
    ako zelis da se zapratimo kazi :)
    Isidora
    http://highheelpoodl.blogsp

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti najlepse draga Isidora<3 Naravno , ako ti se svideo blog zaprati nas obavezno. Link koji si ostavila iz nekog razloga nije ispravan , ali cim nadjem tvoj blog zapraticu te. :-)

      Избриши
  10. Pitch Perfect i Cinderella su predobri. Odlican ti je blog, skoro sam saznala za njega. Bas se trudis i samo tako nastavi. Imas moju potpunu podrsku, i zbog toga sam ti se i uclanila u blog.♥

    Ukoliko mozes poseti i ti moj i uclani se ako mozes. :)
    http://worldarounyo.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da i ja ih obozavam. Hvala ti najlepse i na tvom blogu je sada jedan citalac vise <333
      A...

      Избриши