субота, 15. август 2015.

3 , 2 , 1 ... letnje avanture


 XOXO

-Kako se leto ne sali ovih dana predpostavljam da vas ovaj post zatice u hladu vaseg doma ili suncobrana na nekom od obliznjih kupalista ili nesto daljih plaza.- Bas kao sto je i mene zateklo slikanje razigranih slicica ispod ovih par recenica o letnjoj razigranosti , opustenosti , koketnosti.... u kojoj samo retki ne uzivaju. Mislim da leto bas zna kako da nas odusevi , zaintrigira i ostavi bez daha u bilo kojem izdanju , a ovo 2015. zateklo nas je bas u punom sjaju. Svi su opusteni , njisu se na morskim talasima ili zavode na bazenima u ludim kupacim kostimima. A jos kada uz morsku atmosferu u vazduhu zagrmi neki letnji hit kao da se ceo svemir ujedini u jednu svehu : da uziva u vrelim , letnjim avanturama. Mislite li sada da ima ista lepseg od toga dok se miris avgustskog sunca jos uvek oseca u vazduhu ? Ja ne mislim. Pogotovo ne sada , dok me neumorni deciji glasovi sa ulica u kasnim vecernjim satima podsecaju da je sada leto i da im u toplim letnjim vecerima mesto bilo gde , samo ne u krevetima. Eh , da samo tako misle i njihove uspavane majke dok pospano sa prozora podsecaju decu da svoje lude letnje avanture mogu nastaviti vec sutra u cik zore. Secam se da je i meni nekad leto znacilo igranje zmurki do granica iscrpljenosti i umora nasih roditelja. Sada je drugacije. Svako i sve se promenilo. Samo leto nije. Ostalo je isto , nedirnuto i netaknuto. Nije i nece izgubiti svoju car ni kroz toliko godina. Uvek ce znaciti dobru partiju zmurki , za decu ili pak beskrajno uzivanje u hladu , za nas malo starije. Slozicete se sa mnom - carobno je. I ne samo uspomene iz detinjstva , za leto nas vezu i stari , slamnati sesiri , neizostavni kupaci kostimi i potamnuli ten od avgustskog sunca.
Stoga sam se nakon par gutljaja ledene limunade u pauzama izmedju vecernjih kupanja u bazenu latila posla i resila da iskoristim smek vrele , letnje veceri pomalo prosarane blagim povetarcem za neko od sledecih javljanja kako bih istu prenela i na vas. Uzivajte!

*Kupaci kostim - jer je razlog za novi bikini tokom leta suvisan. Onda kada mi devojke uskocimo u tu minijaturnu krpicu ona postaje nas najpouzdaniji partner za osvajanje slatkih momaka.





*Od kako ih je slavna kreatorka 20-og veka uvela u modu , cvetni printovi postala su vecna modna ljubav. Uz jedan upadljiv komad cvetnog printa svaka kombinacija dobija letnju dozu smeka i opustenosti.


* Ako bih morala da izdvojim jednu manu leta to bi bio svrab i crvenilo usled preterane izlozenosti suncu. Zato cvrsto stojim iza toga da bi s vremena na vreme " Nivea Sun protect & moisture" krema mogla da dodje do ponovne upotrebe.


* Slagala bih kad bih rekla da bobicasto voce , peceni kukuruz ,socna lubenica i neizostavni sladoled nisu jedni od mnogih razloga zbog kojih obozavam leto. Jos ako je sva ta zdrava hrana ( izuzev nama dragog sladoleda ) fotogenica koliko i ova socna lubenica sa slike sva dalja razmisljanja su suvisna.



*Seisiri su moja neopisiva ljubav i neprikosnoveni modni detalj od dalekih 6ih , preko skorasnjih 90ih do danasnjeg samog pocetka milenijuma. Ovakvi iz "H & M" -a posebno su kreirani za leto kada sesire najvise i praktikujem. Jos kada se u hladovini sa sesirom na glavi zadubim u tekst dobre knjige uzivanje ovog leta je zagarantovano.





P.S.  - Od ovog posta ( ukljucujuci i njega ) potrudicemo se da sve slike budu slikane nasim fotoaparatom  i u njih ulozimo nas trud. Jer smatram neoggovornim da ovoliki uspeh za kratko vreme propratimo fotografijama skinutim sa interneta.

Do iduceg javljanja uzivajte u letu i poslednjim danima raspusta. S ljubavlju vasa  A...

17 коментара:

  1. Divan je šešir. Dopadaju mi se boje koje unosite u Vaše outfite, prave letnje. Meni ne smeta ni kada su slike sa interneta, jer me Vaši tekstovi svaki put kupe. :)

    ОдговориИзбриши
  2. Divna kombinacije. Odlično je to što će od sada biti samo vaše slike u postovima, ako cenim to. ☺

    kisses,
    mylifeasmilaxoxo.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti najlepse draga Mila. Smatrala sam to neophodnim s obzirom na to da i ja obozavam postove u kojima su slike slikane sopstvenim fotoaparatom <333
      A...

      Избриши
  3. Divan post, sviđaju mi se kombinacije, a slike su presavrsene!
    geeklychiconmyway.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Posebno volim kada blogeri postavljaju svoje fotografije u postove, i sama se trudim da to radim. :) Šešir je zaista prelep, a lubenica i sladoled su mi omiljene poslastice tokom letnjih meseci. Do pre par godina sam i ja bila jedna od onih devojčica koja je sa svim drugarima iz kraja igrala žmurku do ponoći. Sada svi imamo od 15 do 19 godina i sve te letnje igre su nam samo u sećanju, ali taj period je bio poseban. :) <3

    http://anjalittleworldd.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Period kada smo u ulici igrali zmurke za sve nas predstavlja neku posebnu vrstu uspomena na detinjstvo. Neopisivo mnogo mi je drago sto vam se svima svidela zamisao da slike budu slikane nasim foroaparatima. Inace dugujem ti veliko zahvaljenje <333
      A...

      Избриши
  5. Odlican post,slike su preprepresavrsenee <3!!!!Inace imas presladak kupaci i sesirr <3!
    perfecthigh136.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti mnogo ! I meni je kupaci oduzeo dah dok sam ga gledala na policama u N fashion radnji. A o sesirima sam vec dosta rekla u nekom delu TAG posta.
      A...

      Избриши
  6. izvini što ti nisam odavno komentarisala samo ovih dana sam bila malo bolesna..moram priznati da jako lijepo pišeš ,ja inače se ne znam baš ovako izražavati a milina mi je čitati ovako lijepo poslagane rečenice...ovaj kupaci je prelijep ,a isto tako i ostale slike,stvarno kreativno...hej pitala si me za mail izvini i za to što ti nisam odg. :directionerf68@gmail.com
    eto ga slobodno mi se javi <3 rado ću pomoći <3 i još jednom oprosti što ti nisam komentairasla odavno nisam stvarno bila u mogućnosti <3
    iamforeverdirectioner.blogspot.com
    emma

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Najlepse hvala draga moja Ema. Sto zbog pohvala koje si iznela na nas racun , sto zbog toga sto si se ponudila da nam pomognes. I sama tvoja zelja je dovoljna. Inace i meni je dosta trebalo da se naucim ovako izrazavati u postovima. Iza ovih tekstova stoji dosta vremena posvecenog istim. Verujem da se u tebi sigurno krije neki pisac, a meni su tvoji postovi i ovako divni <333
      A...

      Избриши
  7. Mnogo mi se dopada ona kombinacija žuta majca i šorc sa cvetnim printom. Novi post na mom blogu: http://littlepinkheaven.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  8. sjajne slike! mnogo mi se dopadaju tvoje naicari :)
    de si ih kupila?
    Poseti i moj blog, novi post je tu
    http://highheelpoodl.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala najlepse draga Isidora. Naocare su kupljene u " Stradivarius" -u prosle godine medjutim vidjala sam ih i sada pa pogledaj ako te zanimaju <333
      A...

      Избриши
  9. Dobar post :*

    http://mojnacindaletim.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши