четвртак, 20. август 2015.

Letnje avanture u vodenim parkovima...

XOXO

Kada bi me nekada igrom slucaja pitali sta  najvise volim kod leta , a priznajem ima dosta toga bez ikakvog daljeg razmisljanja bih mogla reci samo - zabavu.
U danasnjem javljanju sam vas odlucila provesti kroz proslonedeljnu avanturu na meni najdrazem letnjem vodenom igralistu - vodenom ( ili akva , kako vam draze ) parku. Verovatno se vecina vas pita sta bi se novo moglo reci o vodenim parkovima , a da vec nije receno ili negde pomenuto. Ali ja vec dosta toga imam na umu ispisati o onom u samom centru Soko banje. Kao ljubitelju zabavnih parkova posebnu vrstu uzitka predstavlja to sto mogu juriti kroz krivine , nalevo i pravo na raznobojnim , plasticnim igrackama bez straha da ce neko osuditi to sto se odrasli tinejdzer ponasa kao kojekakav klinac. Jednostavno sareni tobogani ( omiljena igracka iz detinjstva ) namenjeni su svima. I onoj sasvim maloj deci u vrticu i malo ozbiljnijim skolarcima , a , znam , i nama malo starijima. Nakon malo razmisljanja rekla bih i nasim roditeljima. Zabava je zagarantovana za sve i svakoga od nas kojima je ostalo mnogo vremena do polaska na more ili klasicnog letovanja te vodeni parkovi dodju kao pravi nacin da premostimo taj period i prepustimo se carima vode i toboganima na bazenu.
Mozda gresim , ispravite me ako je tako , ali mislim da vecinu od ovih divnih zabavnih parkova koji se prostiru na velikim vodenim povrsinama dele jedni te isti finansijski problemi koji su ovde gde zivimo i u ovo vreme sve ucestaliji. Te ovaj problem smatram resenim zato sto se ovaj vodeni park smatra za najpovoljniji u Srbiji. Cena dnevnog uzivanja na ovom divnom vodenom kompleksu za starije iznosi svega 200 dinara. A ako vase uzivanje i nezaboravne letnje avanture zelite da produzite i navecer vlasnici vam nude da za nesto malo para boravite do 23 h. Prilika koja se ne propusta , slozicete se.
Zato vam ovim putem saljem toplu preporuku da se narednih dana prosetate do ovog sokobanjskog vodenog parka i iskoristite poslednje dane raspusta i bezbriznosti za jos divnih uspomena na ovo leto.


 


   
Do sledeceg javljanja srdacno vas pozdravljam i zelim uspesnu nedelju ispunjenu osemesima dragih ljudi. Vasa M...

21 коментар:

  1. Bila sam u tom akva parku u SB ali u junu a bile su kise steta pogledaj moj blog i uclani se ako zelis
    http://anasworld7.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Bas steta! Nadam se da ces uskoro posetitiovo divno mesto u lepsim vremenskim prilikama <333
      M...

      Избриши
  2. Predivno mesto! Nisam znala da je ulaznica toliko jeftina, neuporedivo jeftinija od Petrolenda. Petrolend jeste fascinantno mesto, ali opet.. :) Šteta što sam jako daleko od Soko banje :) Divno napisan post <3

    http://anjalittleworldd.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Zaista neuporediva jeftinije. Boravila sam i u Petrolendanu i nema velike razlike sem u cenama. Nadam se da ces uskoro biti u prilici da posetis i ovaj divan vodeni park <333
      M....

      Избриши
  3. Odličan post ^-^

    http://sarahmakeupp.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Odličan post.

    Pogledj i ti moj blog, ako želiš i učlani se. <3

    http://adnnaacorner.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala najlepse draga moja. Ne bih rekla de je odlican ( imala sam boljih ) ali se nadam da ti se svideo<333
      M...

      Избриши
  5. Odlican post!Slike su super! :D
    Zapratila sam te,nadam se da ces uzvratiti --- http://sofija1837.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  6. Sjajan post. Slike mi se mnogo dopadaju. <3 <3
    Uclanila sam se na tvoj blog, ako zelis uzvrati :)
    www.neramisic.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. tako lijepo rečeno,i stvarno predivne slike,budi želju da i ja odem tamo,ako ikada budem imala priliku otići ću ,defintivno..i da jesi ikada razmišljala da praviš reklamu za neki proizvod na TV-u ,mislim da će mnogi izgubiti ne vide li tvoj kvalitet u reklamiranju,tako lijepo poslagane rečenice i tako mudro rečeno,prosto da svi poželimo se tamo naći barem jednom u životu hah xd stvarno ovo mislim,odlično ti ide..
    i da željela bih znati da li ti je došla moja poruka na emailu jer mi ništa nisi odgovorila a vidim da nisi ni postavila dizajn ,nisam sigurna da li je poslana poruka a poslala sam ti je ..
    iamforeverdirectioner.blogspot.com
    emma

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Od kada blogujem , a ima vecc skoro tri meseca nisam dobila komentar koji mi je izmamio veci osmeh. Zaista nisam razmisljala , ali sada si mi svojim divnim recima probudila veliku zelju za time. Pa ako ima prilike u buducnosti... Zasto da ne ? Jos jednom hvala na tako divnim recima i komentaru , jedan mi je od najdrazih koji sam dobila.
      Na email profil iskreno dugo vremena nisam mogla uci. Kod mene je problem ni jednu poruku ne mogu da primim , ali cim ga resim obecavam da cu odgovoriti <333
      M...

      Избриши
  8. I like this kind of post. I'm your new follower # 52 if you want to come on my blog ^ - ^

    www.beautywithterri.blogspot.it

    ОдговориИзбриши
  9. Sve si jako jako lijepo napisala. Svida mi se kako pises :)
    Ja takoder obozavam vodene parkove. Al kod nas ih nema :(
    Nazalost. Nadam se da ce se nekada otvoriti, samo da tada ne budem stara bakica haha :)
    Slike su ti bas fora :D
    <3

    http://myfirsttextvm.blogspot.com/?m=1

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Najlepse hvala draga Marijana ! Nadam se da ces skoro biti u prilici da posetis ove divne vodene parkove jer je zaista steta ni uzivati u njima <333
      M..

      Избриши
  10. Ok , ja nemam pojma kako mi se ovi komentari izbrišu.. Vjerojatno prob.. sa bloggerom ili sl. , nebitno.. :D

    Pročitala sam tvoj komentar na svom blogu , moram ti se još jednom puno zahvaliti..
    Pregledala sam nekoliko tvojih postova i sada se pitam.. Jesi li ikada napisala knjigu?
    Zašto te to pitam?.. Eh , pa vidiš.. Nešto jako zanimljivo sam primijetila na tvoj blog. Sve tvoje rečenice već neko vrijeme skrivaju jedan od tvojih talenata.. , ali sjenke se iz dana u dan sklanjaju i otkrivaju ga ovome svijetu.. Čitanje postova ide s takvom lakoćom , mogla bih ga usporediti sa rječicom , koja iznimno glatko teče.. Ovo sam jednostavno morala iznijeti.. Ako ikada napišeš knjigu , ne moraš mi javljati , vjerujem da ce biti bestseller , pa cu je lako pronaći.. ;) Jako , jako lijepo.. :)
    <333

    http://whiteworldwithsomeblueinit.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  11. Malopre napisah Emi kako mi je njen komentar jedan od najdrazih na blogu i onda procitam tvoj. I zaista ne bih se mogla odluciti koji mi je komentar vise godio. Ne bih vam mogla opisati koliki osmeh takvim komentarima donosite i koliko srece zapravo sirite. Nikada nisam razmisljala o knjigama ili pak reklamama , ali sada znam da imam vasu podrsku koja mi neizmerno znaci i ne bih se plasila odvaziti se na takav korak <333
    M...

    ОдговориИзбриши
  12. heeej,naravno da možeš i tako učestvovati u kampu ,msm to će se bodovati u idućem postu ću objasniti kako ,ali sve u svemu naravno da ću rado da ti dopustim da se takmičiš šta znaš možda i pobjediš ...stvarno ti želim svu sreću ,samo možeš li mi se ponovo javiti na mail,mislim da sam obrisala te iz kontakata a nisam željela pošto vidim ovdje da ga nema nigdje a, moram ti se javiti .
    iamforeverdirectioner.blogspot.com
    emma
    (directionerf68@gmail.com)

    ОдговориИзбриши