среда, 5. август 2015.

Moj nacin da letim - TAG post II

 


 XOXO , nase drage lepotice

Usled tehnickih problema koje smo imale ovih dana ( citajte : pokvarenih racunara ) vracamo se sa postom koji je dugo stojao kao ideja u blogo - planeru. Jos nakon toliko divnih komentara na racun naseg pretproslog javljanja otklonjene su sve sumnje da je ovo javljanje trebalo biti ponovni sklop pitanja iz raznih TAG - postova. Za razliku od pretproslog javljanja u kojem ste imali prilike da jos jednom procitate nas zajednicki post gde je bilo reci o svakodnevnim banalnostima koje cine nasu atmosferu , u dole ispisanim redovima saznacete nesto vise. Zaviricete nesto dublje u nas i upoznati slatke muke jos dva tinejdz zvrka . Uzivajte <333

1. Da li vise volite da budete prijatelji sa devojkama ili sa momcima ?
M : Oduvek sam zaista zavidela muskim ekipama. Koju god sam poznavala svi su oni kao braca , ortaci , deluju kao jedan , onako timski. Svi oni kso da ne poznaju ogovaranje iza ledja , zajede , ljubomoru koje su postale deo svakog zenskog drustva. Imam tri najbolje prijateljice , a sa ostali devojkama koje su bile i prosle nemam nikakav dubljii odnos.( mada volim da se druzim , pa mi nije strano da ponekad izadjem i sa njima. ) Kada mi njih tri ne prave drustvo vise volim da sam u muskoj ekipi. Zapravo , kada je muska ekipa sa nama - savrsen spoj.
A: Slagala bih kada bih rekla da mi ne godi kada sam u muskoj ekipi. Ne znam da li je to samo iz zenskog ugla gledano , ali cini mi se da su muskarci mnogo manje zajedljivi i bolji su prijatelji.

2. Da li ste drustvena ili asocijalna osoba ?
M: Obozavam da sam u drusvu dobre ekipe . Ne volim da propustam izlazke koji mi dosta prijaju i moj su lek za dobro raspolozenje. Odavno sam pobedila svoju stidljivu prirodu pa mi stoga i ne pada tesko uklapanje u novine. U poslednje vreme jako cesto volim da ispricam vic , anegdotu i zasmejem ljude do suza.
A: S vremena na vreme mi prija da budem sama zatvorena u svoja cetiri zida. To ne umanjuje cinjenicu da me cesto mozete videti u izlazcima sa svojim drustvom kada sam savrseno raspolozena.

3. Da li ste dobri prema svima ?
M: Iskljucivo prema onima koji se prikladno ponasaju prema meni. U suprotnom umem da budem jako neprijatna i hladna
A: Kako bih se prema nekome maksimalno , dobro ophodila moram da osetim da je taj neko iskren sa mnom.

4. Da li postoji  decko u tvom zivotu ?
M: Kod mene uvek postoji neki decko. Makar samo na foru " Kako je sladak ! ". Opsednuta sam slatkim , plavim decacima koji neverovatno dobro izgledaju.
A: Ne znam jesam li jedina kojoj decaci nisu prerasli u opsesiju. Mislim da jedino ja nisam osetila te suvene leptirice u stomaku koje toliko vas poznaje.

5. Da li se plasis zaljubljivanja ?
M:Obozavam osecaj kada dan zavrsim sa najdrazom porukom i onda zarijem glavu u jastuk kako bih prikrila osmeh koji se proteze od uha do uha. I onda zaspim i zaronim u snove onako srecka i nasmejana. Zakljucicete da ne samo da ga se ne plasim, vec ga i prizeljkujem.
A: Razog zbog koga se nikada nisam zaljubila nije strah zbog istog. Ne bih znala da okarakterisem pojavu zaljubljivanja te en znam da li postoji sansa da ga se plasim.

6.Da li ste dobri u sakrivanju svojih osecanja?
M: Jako. Umem da na izgled odigram nesto toliko hladno dok iznutra izgaram i osecanja u meni se neprestano smenjuju.
A: I ne ulazem toliko truda da ih prikrijem. Ljudi vide mene onako kako se zaista osecam , bezpotrebno je da sebe teram da budem nesto sto nisam.

7. Da li mislis da neko misli o tebi sada ?
M: Mozda ce zvucati tajanstveno , ali en mislim vec sam ubedjena da na ovo piitanje sledi istinit i potbrdan odgovor.
A: Ako cemo suditi po staroj prici koja kaze da je stucanje znak da te neko pominje na ovo pitanje sledi potvrdan odgovor.

8. Da li te neko mrzi ?
M: Cvrsto stojim iza toga da covek ne ume da mrzi ( valjda zato sto ja nikada nisam umela) , a milion puta sam se uverila da nisam u pravu. Mislim da covek moze nekoga da voli ili ne voli. Zasigurno i ja nekome ne odgovaram i jednostavno me ne voli na sta ima potpuno pravo.
A: Mislim da svi mi poznajemo nekoga cije nam se ponasanje , karakter , razmisljenje ne dopada i jednostavno ga ne volimo. Verujem da ni ja ne izostajem. To su male istine svidele se one nama ili ne.

9. Da li ste vracali stvari kroz glavu ?
M: Verujem da je svako od nas barem jednom vratio film unazad i razmislio da li je ispravno postumio , je li mozda trebalo drugacije. Ali isto tako verujem da su vracanja stvari u nazad zapravo gubljenje vremena.
A: Priznali mi to ili ne svi mi smo zapravo vracali stvari kroz glavu ne znajuci je li to sto smo uradili bilo ispravno. I to uprkos tome sto su nam govorili da se vreme jednostavno ne moze vratiti i da od toga nema nikakvih rezultata.

10. Sta ti je na umu sada ?
M: Da dovrsim solju kafe koju srcem pisuci ovaj post i da se zatim zavalim u fotelju zato sto imam dovoljno dobar razlog. Gossip girl.
A:  Da sto pre ispisem redove teksta naseg novog posta i zatim sve obaveze stavim na off. Mada ni spavanje nije losa ideja.

11. Da li vas je neko iznervirao u poslednjoj nedelji ?
M: Solja kafe sigurno nije dosla sama od sebe. Tu je kao sve intenzivniji lek za smirenje u tim trenucima kada vam sve i svako ide na zivce.
A: U poslednje vreme sam dosta popustila sa zivcima i nervira me bukvalno sve i svako sto smatram normalnim u tinejdzerskim godinama.

12. Da li ste imali dobar dan juce ?
M: S obzirom da sam ceo dan procela kupajuci se u porodicnom bazenu u cijim sam pauzama slikala fotografije za ivimesecni post dan je protekao u opustenoj , letnjoj atmosferi koja , priznajmo , ne moze biti losa.
A: Volite li morsku atmosferu u vazduhu i ukus limunade na nepcima? I ja. Obozavam je. U tom slucaju zakljucicete da jucerasnji dan nije mogao biti bolji.

13. Iskreno , stvari idu onako kao ste planirali ?
M: Naravno da ne idu. Nikada stvari nisu isle tako glatko i planirano. A upravo takve trnutke najvise volim. Neplanirane. Spontane. Slucajne.
A:  Ne volim da planiram stvari. Stvari se dogadjaju onda kada smo to najmanje ocekivali i onda shvatimo da su takve spontanosti zapravo bolje od bilo kakvog plana.

14. Gde vam se nalazi poslednja modrica ?
M:  U vise navrata sam napominjala i komentarima na drugim blogovima da sam uzasno smotana osoba koja vise ni ne zna koliko joj je ogrebotina na telu. Sreca te ih nemam na nogama te mogu da uzivam u carima leta poput haljinica , sorceva , suknjica...
A: Na ruci. Koju sam zadobila sinoc dok sam po mraku u tri sata ujutru pokusavala da dodjem do frizidera ni bi li nesto pojela.

15. Omiljeni citat ?
 
Do iduceg vidjenja saljemo vam puno ljubavi . Vase M...   i      A...

23 коментара:

  1. Boa tarde
    Amei este post e me encantei em conhecer o seu blog. Ele é cheio de estilo, ótimas dicas e tem uma aparencia espetacular! Fiquei muito feliz em te conhecer.
    Beijos!!!

    viciadasemlivros911.blogspot.com.br

    ОдговориИзбриши
  2. Odlican post , super ste :D <3

    Pogledajte moj blog i najavu za q&a ako zelite :)

    http://myfirsttextvm.blogspot.com/2015/08/zelite-q.html

    ОдговориИзбриши
  3. Super post, jako mi se sviđa i lijepo si ga napisala, sretno u daljnjem radu! :* Ako želiš pogledaj moj blog i zaprati me ako ti se sviđa :) http://fdiarybyz.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Super ste, stvarno. Jako volim da čitaš vaš blog, jer divno pišete, a meni je to jako važno. :) <3
    http://anjalittleworldd.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti najepse draga Anja ! I mi obozavamo da citamo tvoje komentare <333
      M...

      Избриши
  5. Super post ♡ Ako mozes pogledaj moj blog i preplati se uzvracam
    llis9.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Jako lepo kao i uvek <3
    pls lajkuj moju novu fejsbuk stranicu
    Isidora
    https://www.facebook.com/highheelpoodle?ref=hl

    ОдговориИзбриши
  7. Predobar blog imate, divno pisete i mnogo set se poboljsale. Iz dana u dan se sve vise radujem vasem postu, ♥
    Odlican post!

    Novi POST ----> http://miljana-saveti.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  8. Jakoo dobar post,volim da citam vas blog,bas ste kreativne :)

    Poseti moj blog,novi post je tu :)

    diamondnina.blogspot.com

    ОдговориИзбриши