уторак, 9. август 2016.

Hajde da se malo zabavimo ...



U doba mobilnih telefona , tableta i racunara retko ko , sem vecitih avanturista (mene) , zeli da izadje iz svoje udobne zone. Ljudi radije ostaju kod kuce uz junake iz omiljenog TV sou-a  dok im oci ne postanu crvene od buljenja u ekran. Ja uvek kazem da radite ono sto zelite. Ako vam je bio los dan i radije biste da sedite kod kuce nego da izadjete i pretvarate se da se zabavljate , uradite to. Ali ovaj put kazem hajde da se malo zabavimo. 
Ma koliko god puta pokusavala nikada se sa sobom i svojim mislima nisam zabavljala koliko sa svojim najblizim prijateljima. Volim drustvo , volim guzvu , volim da ludujem sa osobama koje volim. Svakog dana zahvaljujem se sto imam prijatelje uz sebe. Ali sigurna sam da gde god da ste , ako nemate prijatelja , onda imate sestru / brata / komsinicu / rodjake sa kojima je svaki novi dan neka nova avantura.
  _________________________________________________________________________


1.OMILJENI OBROK U PARU
Dorucak sa prvom komsinicom na vasoj terasi ? Raskosni rucak u nekom restoranu sa pogledom na ceo vas grad? Ili vecera sa cetiri najblize prijateljice u basti neke od najboljih pekara u gradu tokom vrelih letnjih noci ? Obavezni su kroasani sa cokoladnim prelivom , ma hajde , prekrsi dijetu makar na jedno vece.  Za sta god da ste se odlucili ceka vas odlican obrok i cavrljanje o nekoj nasumicnoj devojci koja je sinoc obukla prekratku suknju , o avanturama sa letovanja ili o Zoelinoj novoj bjuti liniji.
 
2.TRCANJE , TERETANA , BICIKLI
Jesam li napomenula koliko je vezbanje zabavnije u paru? Verovatno ne.Zato sto sam tek skoro uspela da podignem svoju lenju zadnjicu iz kreveta pre osam i odem sa naboljim prijateljem i prijateljicom na trcanje. Verujte mi , ovo mi je toliko podiglo samopouzdanje i vratilo me u kondiciju nakon dana i dana provedenih u krevetu. Ako niste fan trcanja ili teretane sigurna sam da su moderne verzije skejtborda (hoveboard)  privukle vasu paznju.

3. SLIPOVER / FILMSKO VECE
Okej , definitivno mi ponestaje kreativnosti. Ali zamislite pet/sest devojaka kako zajedno mazu nokte , grickaju svoje parce  pice i gledaju filmove ili novu epizodu Kardasijanki. Onda rese da ipak skoknu do grada pa se vrate kasno( pobogu zasto bi dolazile na vreme kada im roditelji nisu kod kuce ). I onda ona kasna caskanja do rano u zoru... Savrseno , zar ne ?

4.VODENE CARI
Oduvek mi je bilo zanimljivo da igram odbojku na pesku , tik do mora. Ali i bazeni su u redu. Te sam srece da imam bazen u dvoristu gde cesto okupljam prijatelje , ali su mi gardski bazeni jednako zanimljivi pogotovo zbog zgodnih momaka i slucajnih susreta. Uz to ulaznice nisu skupe ( u mom gradu oko 100tinak dinara ) pa kad god nas vreme posluzi - loptu u ruke , put pod noge i pravac na bazen. A akva parkovi? Na njih sam slaba. Cak sam im posvetila i OVAJ post. Jedino sto volim vise od njih jesu nocna kupanja - iskustva za pamcenje.

5.KAMPOVANJE 
Okej , ovo je jedino sto nisam sprovela u delo. Jos. Ali mi ideja o kampovanju ne izlazi iz glave jos od kada su moja sestra i njeni prijatelji rasprostrli sator u necijem dvoristu i sedeli do 5 ujutru zabavljajuci se i pijuckajuci koka-kolu. ( a onda su otisli kucama na kraju je ipak bilo neizvodljivo prespavati tamo).

6.FOTOSUTING
Jedna od mojih omiljenih aktivnosti koja , verujte mi na rec , ume da bude jako zabavna. Sav taj put koji ja i neka od prijateljica predjemo ne bi li nasle savrsenu pozadinu u najlepsim delovima grada je neprocenjiv. Odlazimo na prugu , na neku od planina , u visokoj travi. Ponekad zatekenmo sebe u tudjim dvoristima gde smo u potrazi za belim zidovima. A nakon toga pocastim se kuglom sladoleda...
                                                
                                                   *ALL PHOTOS BY ME
_________________________________________________________________________
                                                                       M...

13 коментара:

  1. hello;
    have a nice day...
    ım following you on gfc
    ı hope you will be back my blog
    www.soslubadem.blogspot.com.tr

    ОдговориИзбриши
  2. Fenomenalan post draga :) Ja obožavam fotošutinge i veoma često ih sprovodim u delo :)

    fashionawakebyb.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno , ja takodje. Svom srecom imam i dve prijateljice koje fotosutinge vole jos vise nego ja pa se cesto slikamo za instagram i snepcet :))
      M...

      Избриши
  3. Kao sto si i napisala na mom postu,fotosuting je najcesca a i najdraza aktivnost tjekom ljeta i ja se u potpunosti slazem s time hh...Slike su divne,a post prezanimljiv,i sve sto sam ja zaboravila ti si napisala u svom postu,tako da jos jedan plus :D
    Novi post--> http://beautyshapes3.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Tvoj post je obuhvatao vise stvari i bio je fantastican. Hvala ti puno. Inace slike sa bazena su jos od prosle godine , ove me nece nesto fotkanje :)
      M...

      Избриши
  4. Odličan post, ovo az sleepover je odličana ideja

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Odličan post!Oduševila si me.Sve ideje su odlične.

    Ukoliko možeš,želiš i hoćeš poseti moj blog, nova sam. Nadam se da ćeš mi ostaviti komentar i dati savet,jer si iskusnija. ♥♥♥

    http://chelchiechelchie.blogspot.rs/2016/08/my-first-post-welcome-to-my-blog.html

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno <3 Heh sad nije da sam nesto puno iskusnija , ali mogu da ti dam par saveta kada ti budu zatrebali. Sve u svemu mislim da je klju uspeha originalnost. I redovonost (ni saama nisam redovna na blogu)...
      M...

      Избриши
  6. Odlican post!Super ideje!
    U jednoj se stvari ne slazem sa tobom,NE VOLIM GUZVU!!

    Uclanila sam se i bilo bi mi jako drago ako bi uzvratila:

    youcantouchtheskybynina.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Joj a ja je obozavam i uglavnom me pitaju kako to , ali mi je guzva nekako draza od usamljenosti... Hvala t puno :)
      M...

      Избриши
  7. Ovaj post je odlican!
    Zapratila sam te, pogledaj moj blog, pa ako ti se dopadne, zaprati me https://fashionsecretssnts.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши