субота, 19. новембар 2016.

Don't call me perfect.Lie is never a complimente.


U jednom trenutku zazelela sam da budem savrsena. I dugo me je to drzalo , sve dok nisam zastala i zapitala se : Kada sam pocela da gubim sebe zbog drugih? Biti savrsen nije zabavno. Neko , mnogo pametniji od mene , rekao je nesto na cemu sam mu beskrajno zahvalna.
"I tako shvatis da nije sve u savrsenstvu. Shvatis da je sve u trenutku , momentu paznje , nepaznje , srece , reci , poljubca , momentu zagrljaja , momentu poslednjeg pozdrava. Shvatis kada se ne stidis slika nehotice nastalih u trenutku nepaznje , spontanosti , bez laznih osmeha. Nasmejes se kada uocis da su ti oci ukrstene , ili ruke rasirene toliko da mozes da zagrlis barem pet ljudi. Momenti se ne ponavljaju , treba ziveti sa novim koji ce vas ispunjavati , bez kompleksa , bez obzira na tudja misljenja i postupke. The pressure to be perfect destroyed you."

Bas kao sto je momak /devojka rekao radite na sebi. Ucite , citajte , zabavljajte se , edukujte se , opustite... Tezite ka tome da budete bolje verzija sebe , ne savrsena. Jer nema nicega u tome. Bice uvek nekoga ko je bolji od vas. Neko ce uvek imati kucu lepsu i vecu od vase. Skuplje i modernije krpice nego vi. Zabavnije prijatelje. Ako zelite bolje od onog sto imate , zelecete bolje i od najbojeg. Zelecete savrsenstvo , a necete ga naci. Jer ne postoji. Prestanite da zudite za paznjom. Da mrzite svoj izgled , svoje telo , svoju licnost. Raspust vam nece proci kao sto ste zamisljali , nece sve izgledati kao sto ste citali u knjigama , niti cete imati prijatelje kao iz cuvene serije "Friends". Jer 100tinak stranica knjige , snovi  i ono sto vidite na kamerama su mastarije. Izmisljeni likovi , koji zive u izmisljenoj dimenziji savrsenim zivotima koji su takodje izmisljotina. Ali ako niste srecni sada sa krovom nad glavom , hranom na stolu , ponekom avanturom i uspomenama koje ste stvorili i i dalje tezite ka necem savrsenijem , onda obavezno preispitajte sebe.  Mozda vam ovo sto sam rekla zvuci malo ocekivano , pomalo klise. Ali pogledajte neki od videa Tamare Kalinic ili Mimi Ikonn koje su takodje govorile o tome i videcete da nije ni malo.
Mrsave devojke vec sledece godine vise nece biti in. Bomber jakne prestace da budu fazon. Debele obrve vec pocinju da izlaze iz mode zajedno sa bez-plavom bojom kose i krupnim talasima. Jedino sto nikada nece izaci iz mode su uctivost , skromnost , pozitivnost , smisao za humor koje nosite sa sobom. Ono sto dolazi iznutra i cini vas , ne savrsenima , samo najboljim verzijama vas samih sa svim manama je uvek in. 






  Srecna subota M...

19 коментара:

  1. Neverovatan post draga! Slažem se sa tobom u potpunosti! Doduše, nikada na Internetu nisam tražila kako biti savršen, ali znam osobe koje jesu. I znaš šta su one danas? Skup nadrogiranih klošarki koje lutaju ulicama grada. Zaista mi je dopada post, drago mi je što si pisala o tome danas :)

    Milica's diary

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno! Ni na mene ovo uopste nije licilo , ali drago mi je da sam se na vreme probudila 💫✨

      Избриши
  2. Divan post!
    Zapratila sam ,da li bi mogla uzvratiti ? <3 <3
    http://beautyworld830.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  3. Odličan post draga! Prekrasno si to napisala i u potpunosti se slažem s tobom *-*
    Ako imaš vremena posjeti moj blog: This is my life

    ОдговориИзбриши
  4. Malo je reci da sam odusevljena ovim postom! Tema za pisanje je jako dobra, zaista sam uzivala citajuci.

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
  5. Uzivala sam citajuci,zapratila sam blog.Prvi put ga posecujem i mnogo mi se dopao.Ako si azaintresovana za neku vrstu saradnje,javi se na mejl. http://ellalavomg.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala najlepse. Jako sam srecna zbog tvog komentara , dopisivacemo se putem mejla :)

      Избриши
  6. Naklon do poda!Rekla si sve, u svemu si u pravu.Većina ljudi teži savršenstvu koje ne postoji.Na sreću nisam jedna od tih ljudi, shvatila sam odavno da vi imaju svojih mana i prednosti - nitko nije savršen. :)

    I'm LM!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da gledas realno na stvari i ne zahtevas nemoguce. Neizmerno sam zahvalna na komentaru :)

      Избриши
  7. O,Boze! Koliko puni realnih cinjenuca u tako kratkom tekstu. Ne shvati me pogresno,ne miskim da je posy kratak, ali ono,kaporas, kao jedan tekst, tokiko rwalnosti... hahah Us vakom slucaju, ovo si odlicno odradila i ja sam zaista pozitovno odusevljena tvojim radom. Svaka ti cast,prevazisla si sebe!
    novi post:Teen Queen

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti najlepse! Nisam te pogresno razumela , naravno. Jako si me usrecila svojim komentarom 🎀💘💞

      Избриши
  8. Preedobro,odlična si bloggerica!
    Svrati kod mene ako možeš ; https://eniiway.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  9. Moram da priznam da sam dugo razmišljala kako da, bar na jedan približan način, ostavim komentar koji će biti bar malo dosledan ovom postu. Jer ovo je nešto neverovatno, neviđeno a opet tako šarmantno i osvajajuće.

    Pronašla sam se u ovom uvodu. Klinka koja je stalno sedila ispred ekrana kompjutera i u Guglov prostor za pretraživanje kucala stalno : Kako se dopasti drugima ? Kako biti savršen ? Kako steći prijatelje ? I kao što si i sama rekla, zapisivala sve na papir. Htela sam da se vodim tim rečenicama, htela sam da mi one diriguju životom. I, bila sam toliko glupa, da sam to i radila. Da, dobro si pročitala, stalno sam glumila nešto. Glumila neko ludilo, neko savršenstvo. Glumila neku osobu, nešto što ni sama nisam razumela. Sve dok mi nešto nije palo na pamet, nije palo na pamet da sam samo jedno jadno i glupo stvorenje koje nije spremno prihvatiti sebe i pokušava se promeniti zbog drugih. Da, imala sam višak kilograma. Bila sam štreber. Da, nisam imala prijatelja i volela sam da čitam, koliko god me oni nazivali čudakom. Da, nosila sam široku odeću. Ali, to sam bila ja. I to mi niko na ovom svetu nije smeo, mogao oduzeti.

    Da ti ja kažem nešto, ne kao blogerka blogerki, već kao prijateljica prijateljici, kao osoba koja ti želi najbolje u živoru. Savršenstvo, draga moja, postoji. Nije da ne postoji, postoji. Ali savršenstvo postoji samo ako ga ti vidiš tako. Ljubim te i želim sve najbolje. Alija. ♡

    alijindnevnik.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja sada gledam tvoj komentar i ne znam sta da ti kažem sem da sam bila neverovatno glupa sto nisam videla savršenstvo u svojim prijateljima (koliko god malo da ih je ) , u svom izgledu , u svemu. Drago mi je da si ti pronasla preko 100 prijatelja na blogu ,a ja stekla jos osamdeset. Zelim ti da ostanes svoja i da nastavis da pises kao sto si do sada <3

      Избриши