четвртак, 24. новембар 2016.

I'm a casual girl

Za kezual devojke vazi da daju sjajne zivotne savete , narucuju cudne stvari u restoranima , nikada ne zure , nikada im ne treba duze od 15 minuta da se srede ujutru ukljucujuci i tusiranje... Ali ono cime sam ja zelela da se pozabavim je njihov neobavezni stil oblacenja. One nose proderane farmerice interesantnog dezena , patike na milion nacina , dzempere u XXL velicini , kozne jakne osvezene zanimljivim detaljima... Mhmm , rekla bih da sam kezual devojka. 


  • Sjajna kombinacija dzempera u narandzastoj boji  (vidjala sam slican u H&M -u ) oucenog preko kosulje na pruge i uzanog sivog dzinsa. Patike nalik ovima prodaju se u svim malo bolje opremljenim sportskim radnjama marke New Balans.
  • Tamara je mastor 'street style' outfita koji izgledaju urbano , modernno i trendi , a istovremeno udobno. Vlasnik je ogromnog broja markiranih torbica. Ne mozemo ih svi sebi priustiti , ali je barem sablon za ovaj outfit jasan : cizme do kolena , tunika u istoj boji obucena preko duge bele kosulje i kvalitetna kozna torba.

  • Prve simpatije prema koznim jaknama javile su se odavno , a nove boje  modeli i dizajni me svaki put iznova oduseve. Kao sto je ova zelena sa slike.  Ostatak je jednostavan klasican par srnih panatalona osvezenih u vidu proreza na kolenima , bela majica i dugacak sal danas drzi toplima.
  • Nadam se da ste svi sebi nabavili ovakve addidas patike. Farmerice nalik ovima potrazite u LcWikiki radnjama. Jos par detalja u vidu nakita i naocara za sunce i izgledacete kao devojka sa slike.

  • Nisam mogla a da se ne odusevim cizmicama koje je i nasa blogerka Zorana nosila u OVOM postu. Sebi sam vec nabavila ovakve farmerice. Samo jos da sacekam leto , toplije vreme i NewYourker letnju kolekciju u kojoj ce se zasigurno naci ovakva majica.
  • Jos jedan od razloga zasto se radujem prolecu. U mom garderoberu vec postoje krpice poput ovih sa slike i samo cekaju na prve suncane dane naredne godine.

  •  Sjajna jesenja kombinacija koja bi u mojoj verziji izgledala nijansu drugacije. Visoke potpetice zamenjene crvenim starkama , a na mesto sesirica dolazi kapa posto ne setamo ulicama Pariza. 


  • Samo momenat da zamislim drugu obucu. Neko malo primereniju meni.... Vans patike mozda?

  • Slatko , simpaticno , udobno ( izuzev stikli) , toplo...

  •  Pravim izuzetak i predtavljam vam nesto neobicno. Sto verovatno nikada ne bih obukla. Ne zato sto ne zelim , vec zato sto ne mogu da nadjem priliku za koju bi ovako nesto bilo prikladno. Sta vi mislite?



Nadam se da sam vam dala tracak inspiracije. Ostavljam vas da na miru prelistate kombinacije i cekirate onu koju zelite za sebe. 
                                                                     M...      

14 коментара:

  1. divaan post,najvise mi se sviđadruga kombinacija <3
    http://beautyworld830.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  2. Ne da sam zaluđena kožnim jaknama, već ih u zadnje vreme ni ne skidam. Kombinacije su divne, nešto slično onome što ja svakodnevno nosim i u čemu se najbolje osećam. Adidas Superstar patike su moja opsesija bile tokom leta ali i sada. Ljubim te :)


    alijindnevnik.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Alija , neizmerno se radujem tvojim komentarima. Hvala ti puno :) Drago mi je da ti se dopao izbor!

      Избриши
  3. jako dobar post, sve kombinacije su mi skroz super, i sve mi se dopadaju iako nisu u mom fazonu.

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala! Koliko sam mogla da primetim ti se uopste ne uklapas u street style fazon , ali drago mi je da ti se sve dopalo :)

      Избриши
  4. Awww amazing outfits! I love all of them! *
    Great blog! I'm following you! Follow back? ***
    http://omundodajesse.blogspot.pt

    ОдговориИзбриши
  5. That post is such a good inspiration. You have a great blog, would you like to follow each other?

    ОдговориИзбриши
  6. Super post. Ovo je bas priginalna ideja i jako si me zabavila. Mozda bi mogla ixabrati neki drugi stil i pisati slican post? :D
    novi post:Teen Queen

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti:) Naravno, vec imam slican post na blogu zove se 'BOHO BOHO BOHO' i planiram jos.

      Избриши
  7. Doista sam uživala čitajuči ovaj post. Ja ipak nisam baš kenzual cura jer jako volim stavljati nakit, suknjice i meni treba bar 20 minuta ujutro/samo za oblačenje. :)

    Fantastiko World

    ОдговориИзбриши
  8. Ne znam koliko ti je godina , ali ja sam do mozda 11 obožavala suknjice , sljokice i slicno. Ipak sada sve češće odbijam da se sredim toliko. Ovakav stil vise ide uz mene. Hvala ti na lepim rečima:)

    ОдговориИзбриши