петак, 25. новембар 2016.

Ja na Bloger Festu 2017


Drugari,
Bas kao sto sam napisala u prijavi za Bloger Fest svakim novim postom , imejlom , komentarom ispunite me pozitivnom energijom , voljom , elanom i neizmerno se radujem prilici da vas blize upoznam. ( pogledajte prijavu na sajtu OVDE Jako mi je drago sto ce organizatori nesebicno obradovati nasih stotinak prijatelja i uciniti da im april naredne godine bude nezaboravan. Svaki bloger koji ubrzano kucka prijavu i salje ga na odgovarajucu adresu zudi za zabavom , adrenalinom i blogo-avanturama. Kazem to kao tinejdzerka , vasa prijateljica i blogerka koja bi sve uradila za dobar provod i koja zna da je isto sa njem vrsnjacima. Drugari,
Bas kao sto sam napisala u prijavi za Bloger Fest svakim novim postom , imejlom , komentarom ispunite me pozitivnom energijom , voljom , elanom i neizmerno se radujem prilici da vas blize upoznam.
 Dok pisem ovo ispred mene stoji crveni notes gde sam zapisala svoje ciljeve , medju kojima je i , deveti po redu upoznavanje sa svima vama. Pocela sam sa precrtavanjem stavki sa liste i iskreno se nadam vasoj pomoci da prectam i ovu. 

U prijavi pisala sam o svojim blogerskim pocetcima , o tome koliko je dugacak put bio od tok krasnog leta 2015. do sada. O ponosu , sreci , radosti i zadovoljstvu... O svemu onome sto sam kroz dvogodisnje blogo-putovanje naucila. O svojim klinackim mastarijama. O tome koliko sam sazrela kao osoba. Zivim za svoje snove , a ne tudje. 
Kazem vam Hvala. Svima vama.  Nisam mogla da pronadjem bolju priliku da vam se zahvalim nego kroz danasnji post. Jer kroz danasnji post jos jedan sam korak bliza svojim ciljevima. Mozda ce , uz malo srece i vasu podrsku , april 2017 biti moj mesec i mesec svih nas. Izazivam vas da i vi otvorite svoj blog jer nemate sta da izgubite. Naicicete na pozitivne ljude i sjajne zivotne savete.
Srecno svim blogerima! Cak i ako ne budem odabrana bicu srecna zbog vas ostalih i nestrpljivo cu cekati da vase fotke sa Bloger Festa osvanu na internetu.



M...

12 коментара:

  1. Odličan post draga! Nadam se da ćeš i ti sudjelovati na BBF i da će biti odlično *-*
    Ako imaš vremena pročitaj moj novi post: This is my life

    ОдговориИзбриши
  2. It's perfect! In my country there is nothing like this((
    Have a good Sunday!
    www.recklessdiary.ru

    ОдговориИзбриши
  3. Srecno, blog je savrsen i nedavno smo počele da ga pratimo. ;)
    Ako budeš imala vremena pogledaj naš blog..nove smo pa nam treba malo podrške :) Unapred hvala ;)

    ОдговориИзбриши
  4. Odlicaaan post! Imas stvarno divaan blog :)
    Nadam se da ces kod mene kliknuti na linkove na kraju posta ;)
    http://beautyshapes3.blogspot.hr/2016/11/how-to-get-bigger-lashes-with-twinkdeals.html

    ОдговориИзбриши
  5. human growth hormone than merchandise using synthetic substances. that is due to the fact hormones are produced as a result ofhttp://www.strongtesterone.com/max-test-xtreme/

    ОдговориИзбриши
  6. Svima koji idu na BBF želim vam da se odlično provedete!Želim svima puno sreće i zabave ♥

    #Blogmas na mom blogu → beautyandstylebyemma.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. of which I cannot cover in just an article right here. So do research for more know-how.http://testoupmaxfacts.com/ultimate-testo-explosion/

    ОдговориИзбриши