среда, 21. децембар 2016.

Baby it's cold outside I outfit post

U nedostatku ideja za pisanje , savet sam zatrazila od dobre prijateljice koja me je podsetila na seriju postova koju sam nedavno zapocela. Ubacujem slike outfita koje su ponele zvezde instagrama , resavam vam vecnu dilemu - sta obuci danas i uputim po koju kritiku.  Uveliko smo zgazili u decembar - sinonim za zurke , proslave , visoke potpetice i tesku sminku. Ali zasluzujemo da predahnemo s vremena na vreme. Da se probudimo i citav dan provedemo u trenerci. Kod kuce ili zavrsavajuci sitne poslove po gradu. Elle a vécu confort! ( ne zamerite na greskama , francuski mi nije jaca strana , ali osecala sam to treba tu da pise).

Udobno , moderno , neobavezno. Jako interesantan spoj sivih pamucnih trenerki , kozne jakne, belih batika i crne majice.


Fotografija koju sam upost ubacila pretezno zbog jednog komada - velikog , sirokog , udobnog dzempera.

    Komadi na devojci uklopljeni na slican nacin kako je to ucinjeno na prvom prikazanom outfitu.

Nedavno sam sebi kupila sive farmerice osvezene slicnim prorezima i jedva cekam da ih ponensem na nacin na koji ih je ova devojka ponela.

Jednolicno i obicno , ali kao stvoreno za dane kada ste neinspirisani.

Lepo , klasicno , kezual. Netipican izbor farmerki za ovo doba godine. Frizura ima svoju pricu.

Jako interesantan spoj autenticne haljine sa  motivom omiljenog junaka iz crtanih filmova i plave , pamucne rolke. Red je bio da vam donesem nesto drugacije.

Dzemper cija je uloga u danasnjem postu da vas podseti na davno zaboravljene maslinaste komade sa zakrpama.

Trenerice i pamucna majica su omiljeni spoj za lenje , nedljne dane sve dok ne sasiju nesto udobnije.

Odvojite minut i bacite pogled na ovaj dzemper. Neodoljivo , zar ne ?

Autfit koji ce na vas ostaviti vec-vidjeno utisak , ali ne izdrzah a da ga ne ubacim.


Naposletku pogledajte ove pantalone uklpoljene uz vecne , klasicne komade - beli dzemper , patike i teget torba. Jako sveden go-to autfit.

Hvala vam puno na izdvojenom vremenu! Zelim vam da lepo provedete ostatak nedelje. M...

9 коментара:

  1. Divan post,slazem se sa skoro svim sto si napisala :) Prelepo.http://ellalavomg.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Odličan post, sviđa mi se sve što si napisala! ♥

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  3. Odlican post, divni predlozi! :))

    Moj blog: http://www.jelisavetadj.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Svidjaju mi se svi predlozeni outfith-i,bas su onako u mom stilu i definitivno nesto sto bih nosila.Odlican post!

    Moj blog:
    http://littlebeautydreamer.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  5. Super kombinacije! Prva mi je najbolja, mislim da ću iskombinovati tako nešto sa sivom trenerkom. :)

    The Fashion Spell | Instagram

    ОдговориИзбриши