недеља, 11. децембар 2016.

Oh you Sunday , pretty Sunday

 
Decembarska nedelja... Nemojte reci da je ne volite. Jer ko ne voli izlezavanje do podneva posle zurke ili izlaska predhodne subotnje veceri? Jastuci , dobra knjiga , caj , kafa ili mleko. Dobra muzika , par sezona omiljene serije i trc partija sa najboljom prijateljicom predvece ( znate o  čemu govorim ). U ovo doba godine i Vlogmasi dolaze u obzir u mesto TV sapunice. Igrice za dvoje koje igrate sa mladjom sestrom ili drugom kojeg ste malocas pozvali. Krsenje dijete i veeelika porodicna kapricoza.

Citajte Musoa. Preporucicu vam Zov Andjela , 7 godina kasnije , Central park. Citajte "How to pe Parisian". Odslusajte sve plejliste Bozicnih pesama na jutjubu. Pogledajte ponovo "Sam u kuci" , ili se vratite u detinjstvo i odgledajte Barbi epizodu "Perfect Christmas."
Odite na neki od sajtova i sopingujte onlaj kvalitetno. Nabavite poklone za svoje prijatelje i porodicu jednim pritiskom na dugme ( iako to nikad nece zameniti pravu Bozicnu kupovinu ).
Listajte omiljeni casopis i nadjite haljinu koju cete nositi na Novogodisnjoj veceri.
Spremite sebi toplu kupku , 'kulirajte' , stavite masku na lice.
Otrcite do prodavnice najblizoj kuci ( ma moze i u pidzami ako je bas blizu ) i ubacite u kosaru 'Nutelu', Umesite kolac. Napravite limunadu. Ucinite nesto za sebe , uzivajte , volite zivot!


J

*PICTURES BY ME
Srecnu vam nedelju zelim. M...

1 коментар:

  1. Sjajan post! Bas opustajuci i zimski, pravi nedeljni! :D
    Uzivala sam citajuci, iako sam nedelju provela uceci ili odmarajuci, jer sam bolesna ovihdana :(
    novi post:Teen Queen

    ОдговориИзбриши