недеља, 4. децембар 2016.

Stvari koje ne smete propustiti u decembru | Collab post sa Elom




Vreme je nehotice proletelo. Cini mi se da sa se jos juce radovala letu , a vec danas okruzena sam iskricavim , pravim decemarskim raspolozenjem. Ne cekam sledecu godinu za velike promene vec jos ove poceinjem da radim na sebi i blogu. Mislim da je post sa Ellom pravi nacin da zapocnem seriju postova poslednjeg meseca u godini. Danima smo jedne drugoj slale mejlove , dogovarale se , davale ideje , imale razne zamisli i planove. Na kraju , odluka je pala na nama interesantnu temu : Stvari koje ne smete propustiti u decembru.

Sredinom decembra u Beogradu u Velikoj dvorani odrzace se drzavni Balet na ledu. Cene ulaznica su od 1800 do 2900 dinara. Moj grad je udaljen kilometrima od Beograda i zao mi je sto nisam u prilici da se pojavim , ali verujem da ce svima vama koji odete ovo biti velika pustolovina. Puno se zabavite , uzivajte i stvorite uspomene. 
Takodje u Areni u Beogradu od 23 do 25 decembra stize zabava za najmladje. Klinci ( i mi malo ctariji) moci ce da uzivaju u avanturama vecitog decaka Petra Pana i njegovih drugara. Ulaznice se krecu od 990 do 1800 dinara , a mozete ih nabaviti i onlajn na sajtovima Kombank Arene i Eventim-a.   
Dok sam jos uvek kod pozorisnih predstava predlozicu vam ljubavnu komediju "Pazi sta zelis" i "Klaustrofobicnu komediju" ,  predtsavu koju sam davno gledala. Uloge su igrali drugi glumci , ali ipak verujem da ce vas i ova glumacka postava oduseviti. "Spoj odlicnog teksta Dusana Kovacevica , njegove gorko ironicne i otreznjujuce obrade napakosti savremenog zivota , i izu
zetne igre klupaca pokazao se kao sasvim dovoljan za uspeh predstave."


25. decembra direktno sa Bordveja u Srbiju stize pozorisnomuzicki spektakl Pepeljuga. Da li ce dobroj vili , Ani Kokic , uspeti da Pepeljugu dovede u zagrljaj princa Marka Mandica?



Nakon uspesnog prvog i drugog dela pocetkom novembra u nasim bioskopima pojavio se veliki hit "Vojna akademija 3". Ako jos uvek niste predlazem vam da sa prijateljima prosetate vec danas i uzivate u decembarskom vikendu.




Sledeci predolg je pomalo neocekivan , ali u slucaju da ste zaboravili Zoella je obecala praznicne vlogove u decembru. Trenutci koje zabelezi tokom dana video-kamerom su nesto cemu se posebno radujem. Ljubazna je , pozitivna , zabavna , a avanture sa Alfijem , Tanjom , Popi i ostalima su nezaboravne. Da li se i vi radujete?



Pisala sam vam o baletu , druzini Petra Pana , domacoj seriji , iznenadjenjima koja nas ocekuju na jutjub sceni , ali se uopste nisam dotakla muzike. Proslo je par meseci od kada sam sa drugaricama poslednji put bila na koncertu. Juna ove godine slozeno smo pevale sa ostalom publikom u ritmu pesama Sergeja Cetkovica , a po zavrsetku spektakla slozile smo se da se takav provod mora ponoviti. Jer talas dobre energije nije trebalo ni vrebati. Naravno , uvek nas je nesto sprecavalo. Ili smo bile lenje da se odkotrljamo iz kreveta , ili nam je bilo predaleko da putujemo iz naseg grada u Beograd , ili je napolju bilo prehladno , pretoplo , kisovito... Ipak ovog puta zacelo cemo prisustvovati spektakularnom projektu 'Dva sveta' Zeljka Joksimovica. Prica se da ce se na repertoaru osim njegovih velikih hitova naci numere Van Goga , Plavog Orkestra , Tome Zdravkovica... Ali najpopullarniji muzicari sa nasih prostora spremaju nam jos koncerata u decembru. Vece pred Novu Godinu Djordje Balasevic po prvi put nastupice u Kombank Areni.

Nadam se da sam vam pomogla da se prisetite vaznih desavanja u decembru. Neverovatan mesec pun dogadjaja , pustolovina i zabave je pred nama. Vreme je da se upustite u neku zimsku avanturu ili jednostavno nabavite sebi pidzame i ostanete kod kuce. Ne zaboravite da pogledatEllin blog ( linkovan je gore ). Obecavam vam da se necete pokajati. Do iduceg posta!

M...

11 коментара:

  1. Mnogo mi je drago zbog nase saradnje,koje nije ispala toliko losa,naprotiv-odlicna.Veoma lep post si napisala.Mogla bih ga citati iznova i iznova.
    http://ellalavomg.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Odličan post draga! Jako mi se sviđa ova tema posta, i događaji su odlični, nadam se da ćete ih i provesti tako *-*
    Ako imaš vremena pročitaj moj novi post - This is my life

    ОдговориИзбриши
  3. Odličan post!
    Svati ; https://eniiway.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  4. Mislim da he ovo jako poucan i originalan post svaka ti cast na predivnim kulturnim idejama :D
    novi post:Teen Queen

    ОдговориИзбриши
  5. Bas si mi dala par dobrih ideja, ne sjecam se kad sam posljednji put bila na koncertu. Volim tu i tamo pogledati Zoelline vlogove, djevojka zbilja ima interesantan zivot :)
    Ako zelis, ucestvuj u darivanju: shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvalaaa:) Nadam se da si se lepo provela na koncertu i da si uzivala u Zoinim vlogovima.

      Избриши