четвртак, 5. јануар 2017.

CHRISTMAS MOVIES


Znam da je klise , ali ako pitate iznova i iznova govoricu vam da mi je omiljeni bozicni film Sam u kuci. Neprevazidjena glumacka postava , originalna i autenticna radnja , lepo izrezrano i osmisljeno... Ali u poslednja vreme naterala sam sebe da u susret Bozicu pogledam jos par praznicih filmova i kasnije utiske prenesem vama. Uzivajte!

ELFPo prvim kadrovima pre bih rekla da se radi o crtacu nego o pravom pravcatom filmu. Naime , Badi , mali decak iz sirotista , usunjao se u krisom u Deda Mrazovu vrecu jedne Bozicne veceri i dospeo na severni pol gde ga vilenjaci i Deda Mraz odgajaju dugih 18 godina. Saznavsi da je covek a ne vilenjak , odlucio je da ode i potrazi svoju porodicu medjutim njegov otac nalazi se na listu nevaljalih. Hoce li Badi uspeti da vrati veru u Bozic svom ocu ? Kako je 18 godina ziveo u zemljji gde nema zla i pohlepe , u zemlji u kojoj se veruje u Deda Mraza , u zemlji cuda , Badi se ne snalazi u Njujorku. Dok pokusava da dokuci kako ljudi u velikim gradovima funkcionisu Badi nailazi na mnoge prepreke , ali i saznaje kako je to imati leptirice u stomaku. Budite vec danas deo badijevih avantura!


CHRISTMAS CUPID Priznacu vam film sa pogledala zbog glumice Ashley Benson ni ne procitavsi sinopis. Iako se ne radi o filmu koji bih inace pogledala , bila sam prijatno iznenadjena. Kejtlin je mlada zvezda pred kojom je bilstava buducnost. Trenutak nepaznje jedne veceri u nocnom provodu u potpunosti ce poremetiti planove. Kejtlin umire , medjutim naredna tri dana pojavljivace se kao duh kako bi promenila svog producenta Sloun kojoj nije vazno nista sem novca. Hoce li duh proslosti , duh sadasnjosti i duh buducnosti uspeti da promene Sloun i pokazu joj ispravan put ?


CHALET GIRL
Rec je o pravom zimskom filmu koji sam pogledala zbog glumacke postave ( pretezno zbog Eda ) Naime , Kim , muskobanjasta i jako zgodna devojka , dobija ponudu da radi sezonski posao na jednom luksuznom skijaskom odmaralistu. Okruzena luksuzom i glamurom sa kojim se ranije nije sretala otkrice uz pomoc zgodnog Dzonija svoj talenat sa snowboarding. Radnja filma uporedo prati i njena potajna osecanja prema ovom momku , a da sve bude dvostruko komplikovanije on je vec veren za svoju devojku Kloi. U toku svog boravka na planini prijavice se za takmicenje koje joj moze doneti veliku novcanu nagradu.

 

Zelim vam uspesnu 2017. i srecan Bozic svima koji slavite! M...

12 коментара:

  1. Odličan izbor! :)♥

    Pratim te, ako želiš uzvrati. ♥ http://lifella2.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Sviđa mi se tvoj izbor, gledala sam oba filma. Odličan post! :d

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  3. Joj, nisam niti jedan pogledala. Ali me sada prošla ta Božićna euforija jer je kod mene već davno bio. Mislim da će ovo čekati iduće godine, tj ove :)

    myfirsttextvm.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ne znam , ali najlepši praznik Bozic je tek zavrsen pa me euforija nikako ne bi mogla proci. A verujem da ce me držati sve do srpske Nove Godine.

      Избриши
  4. -Sjajan post!Veoma mi se dopada!Definitivno ću pogledati ove filmove!Divno si ih opisala!Hvala ti što si nam pokazala ove divne filmove!Zapratila sam te,ja sam tvoj #92 član.Srećni praznici,uživaj u njima!♥♥♥
    -Ukoliko hoćeš poseti moj blog,značilo bi mi tvoje mišljenje!♥

    http://chelchiechelchie.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  5. Hvala ti punoo na prelepom komentaru :) Ulepsala si mi jutro!

    ОдговориИзбриши
  6. Nisam pogledala ove filmove nadam se da hocu :)
    Kod nas je Božić vec porsao,pa cu morati cekati do iduceg Božića :(

    Zapratila sam te,ako zeliz uzvrati :)

    sweet-girls-em.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Post sam napisala dan pred pravoslavni Bozic , zao mi je sto nije isao ranije :)

      Избриши