понедељак, 2. јануар 2017.

We wish you merry Christmas & Happy New Year







Stigosmo do kraja. Kraja jos jedne godine. ( ili bolje receni pocetka posto post kasni ) Priznajem vam , ne tako dobre kao one predhodne , ali dovoljno dobre da budem zahvalna sto se desila. Nenadana poznanstva , nova prijateljstva , uzbudljivo leto , uspesi na raznim poljima , dozivljaji , ne tako interesantni vama , ali vazni za mene... Svakako vredno pamcenja. Ako nista , kroz ovu godinu spoznala sam svoje zelje , snove , potajna nadanja. Uspela sam da koracam uvek sa osmehom na licu i da budem deo tudjih uspeha , ne neuspeha. Naucila sam da uputim savet , da saslusam , da pruzim podrsku. Napravila sam par gresaka , ali ne kajem se zato sto su me tada cinile srecnom, Sebi u narednoj godini zelim vise avantura , putovanja i novih stvari. Zelim da upoznam druge kulture i da zavirim u neobicne predele. Da istrazujem rusevine u nedodjiji. Ili setam po roze pesku. Da sa jednom curom iz kraja nastavim da trckaram po stazi. Da odem na jos vise zurki po kraj bazena nego ove godine. Da zivim punim plucima i volim zivot. I najzad , zelim da budem srecna i da ljudi oko mene budu srecni. Srecni . sta god za njih sreca znacila. Srecna Nova godina , drugari! Hvala vam sto ste je ucinili nezaboravnom!




14 коментара:

  1. Srecna Nova godina, da ti se sve zeljice ispune <3

    ОдговориИзбриши
  2. hvala na lijepim željama. I tebi takođe želim srećnu Novu godinu,i sve najbolje i najljepše. Da budeš još uspješnija što se tiče bloga, ali i sveka drugog. Divno si sve napisala!♥

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  3. Srećna Nova godina! :) Odličan post♥

    Zapratila sam te, ako možeš uzvrati, hvala :)♥ http://lifella2.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Divno draga moja <3 Odlican post.http://ellalavomg.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. Sjajno napisano! Nekako bas cvrsto i odlucno, mnogo mi se dopada stav koji prsti iz teksta. SRECNA NIVA GODINA! :D
    novi post:Teen Queen

    ОдговориИзбриши