субота, 20. август 2016.

10 Lessons I Learnd From Gossip Girl about Fashion


"Dobro jutro Aper Ist Sajderi. Tracara ovde. Vas jedan i jedini izvor u skandalozne zivote Menhetn elite..." Koliko je vremena proslo od kada ste poslednji put culi ovo? Mnogo predpostavljam. Ipak mnoge lekcije o modi koje smo naucili od IT devojke i "kraljice B" ostaju sa nama zauvek.

1.Izaberite jedan komad po kojem cete biti prepoznatljivi
Bler je svoju "vladavinu" tokom srednje skole obelezila svojim zastitnim znakom - rajfovima. U poslednjoj sezoni imamo priliku da vidimo da je sada Sejedz koja je nova kraljica umesto toga odabrala sesire.  Neka to kod vas bude crveni karmin ili esarpa , ali jako je vazno da u ovom slucaju ljudi ne vide prvo rajf pa vas. Ukratko vi nosite odecu , a ne odeca vas.

2.Skolske uniforme takodje mogu da izgledaju moderno
U par navrata Bler je izgledala jako moderno u teget kompletu i beloj kosulji zakopcanoj do grla uz poneki crveni modni detalj. Pristojno , a jako lepo.

3.Igrajte se
Na letnjem odmoru u Parizu Bler je jako hrabro uklopila razlicite printove i komade. Pletena kapica , haljina razlictih printova i boja , sandale na platformu i torba u dve boje... jako smelo , zar ne ?

4.Postoje pravila po kojima se ne mozete isto obuci za zurku na bazenu i u skoli
U skoli jako pristojna , van nje obucena kao dama , a ipak kada prilika tako nalaze ostavi po strani svoje visoke potpetice. Ja ipak ne volim da igram po pravilima , ali  "queen B" svakako zna bolje ;D

5.Teksas , teksas , teksas
Serena je , za razliku od Bler puno eksperimentisala stilovima. Zna da bude odevena kao prava princeza , ali sjajno nosi i kezual komade. Teksas sorts , teksas suknja , teksas farmerke. Nosi teksas na svoj nacin.

6.Ozivite kombinacije bojama
Zuto i crveno... Rezedo plavo i oker... Narandzasto i zeleno.... Hmm , sta mislite ?


7.Vencanica ne mora da bude nuzno bela
Jedna je nosila plvu , a druga zlatno-belu. Ipak obe su izgledale kao princeze na svojim vencanjima.

8.All black & All white kombinacije su kul
Na beloj zabavi sve bljesti. Aper-ist sajderi obuceni su od glave do pete u belo i to izgleda prilicno kul. Ili ste vise za "all black" varijante?

9.Ne skreci paznju sa...
Tvoja kosa uvek mora da bude cista. Sminka je pozeljna. Ne i obavezna. Ne dozvoli da bljestis kao novogodisnja jelka. Zaboravi na dosadne cipele i torbe. Tvoj zadatak nije da budes prakticna vec moderna i odevena sa stilom.

10.Ko god je rekao da novac ne kupuje srecu nije znao gde da ide u soping...
                                                                                                                                            M...

11 коментара:

  1. Fantastičan post! Još nigdje nisam pročitala post na tu temu i baš mi se svidio *-*

    Ako imaš vremena posjeti moj blog i ostavi komentar: petra-s-life-blog.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ima jos par postova na slicnu temu. Ja sam inspiraciju dobila od Tamare Kalinic pogledaj i njenu poslednju ispovest ponedeljkom. Hvala ti najlepse ❤❤❤

      Избриши
  2. Cool post! Zbilja je prošlo dugo vremena otkad sam posljednji put gledala Gossip girl. Sjećam se da smo ja i sestra svojedobno pratile, ali seriju ustvari nikad nisam pogledala do kraja. Dopadaju mi se ovi savjeti, uistinu imaju smisla :)
    Novi post je kod mene pa pogledaj ako želiš: www.shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Predobar post,podsetila si me da pogledam ponovo ovu divnu seriju <33 :)!Saveti su odlicni,ma sve !!Bravoo <333!

    novi post perfecthigh136.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Mnogo dobar post! Ideja je super, dala si mi želju da pogledam sve epizode, pošta nisam pogledala baš svaku.☺♥

    pametnodete.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  5. Prokomentirala sam vec ovaj post, jedva cekam sljedeci!
    Pogledaj novo kod mene: www.shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Ovo je jako interesantan i originalan post, baš si me nasmejala brojem 10! :D
    Nikad nisam gledala ovu seriju, ali sada svakako planiram, čim završim sa započetom, a to je PLL, koja je divna takođe! :D
    Tvoj sam novi član
    poseti ako želiš:Teen Queen hvala ♥

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno! Gledala sam i PLL. Malo nerealnija od ove , ali opet sjajna serija :)

      Избриши