четвртак, 11. август 2016.

BOHO , BOHO , BOHO

Vec dugo sam , odusevljena boho stilom , imala u glavi ovakav post. Zelela sam da vam malo priblizim ovaj trend i prokomntarisem sjajne komade koje nose 'tumblr' devojke sa interneta. Savrseno usaglaseni moderni , a u isto vreme udobni komadi. Nose se lagane , labave-fit haljine i heklani i cipkani komadi sa izrezima . A da sve izgleda slatko i uskladjeno pletu se razbarusene pletenice sa strane ili prave veliki , neuredni talasi. Ogroman i raskosan nakit ucinice da izgledate jos razigranije i hrabrije.

Boho nekako tradicionalno ide uz muzicke festivale ili dane na moru. Mada bih ja rado ponela ovako nesto i za tople vecernje setnje po gradu. Za klubove i zurke ipak biram  nesto drugo. Thresence sajt ima nakit i garderobu uglavnom krojene u ovakvom stilu.  Inace na Free people sajtu naisla sam na sjajne boho komade koji su , ruku na srce , malo skuplji. Nesto jeftinije komade nasla sam na SheIn sajtu koji ima posebnu kategoriju ( klikni OVDE ).
_________________________________________________________________________

Brineta sa slike obucena je u klasicnom boho stilu. Cipka , gola ramena , rese , leprsava haljinica sa stilom ukombinovani uz sesir i veliku ogrlicu.



Kosa  me  je oborila sa nogu. Takodje svidja mi se spoj  cipkane marame uz krop-top i duboke pantalone. Nakita je previse , ali ne izgleda kicasto, kako ja volim da kazem.


Interesantni sortsevi , fenomenalni ogrtaci i kul kaubojske cizme :)


Nositi ovu haljinu na vencanju... Originalno i smelo. Sta vi mislite?


Bele zvoncare su jednostavno savrsene, a nakit , esarpa i interesantna crop-top majica na svom mestu.


Misljenje mi je podeljeno. Nikako ne mogu da odlucim  da li mi se vise dopadaju duge , sarene haljine ili duboke cizme perfektno iskombinovane u dve razlicite kombinacije.


 Boje su previse naglasene na slici , ali dopao mi se outfit. Malo drugacije , ali ipak lepo , zar ne ?


Jednostavna i kezual kombinacija kul sesira i interesantne haljinice.


Slatko , lezerno , moderno...



Malo umerenija kombinacija. Boho dodaci uz tesne farmerice pripijene uz nogu. ( ne mora sve da bude leprsavo i siroko)


Jos jedan primer kako i uzane farmerice mogu da budu sjajan komad sa jednu 'boho streetstyle' kombinaciju.

______________________________________________________                                                                        M...

20 коментара:

  1. Obozavam ovakvu odecu tokom leta. Leprsave haljine i ogrtaci i zalazak sunca na plazi. :)

    analtevss.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  2. Ovakav stil sam prvi put primetila za vreme festivala i odmah mi se svideo.Nisam ljubitelj šarenih stvari ali što se tiče ovog stila šareno i čipka su uvek in!Jako mi se dopada tvoj post :)

    Posetite moj blog & pridružite se → beautyandstylebyemma.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ni ja nisam veliki ljubitelj sarenih stvari , ali ovo me je odusevilo zaista. Hvala ti puno :)
      M...

      Избриши
  3. https://fashionsecretssnts.blogspot.rs novi smo, pogledajte nas blog

    ОдговориИзбриши
  4. Boho stil mi se, kao i tebi, vec neko vrijeme jako dopada. Najvise takvih outfita sam vidjela kod youtuberki koje pratim. Mislim da si pronasla dosta lijepo ukombinirane stvarcice, te vjerojatno dala djevojkama neki oblik inspiracije po tom pitanju. Kad bi gledale od kraja, cetvrta slika mi se nekako posebno dopala. Mozda zato sto sam zadnjih dana bas sklona jednostavnim komadima odjece.
    Inace, novi post je kod mene pa pogledaj: www.shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Primetila sam da ovaj stil nose dosta jutjuberki. I meni se dopada ova jednostavna , siroka haljinica. Lepo je ukombinovana. Hvala ti , puno pozdrava! M...

      Избриши
  5. svidjaa mi se post, kao i ceo tvoj blog, pa sam se uclanila, ukoliko se i tebi dopadne moj, uclani se ♥
    http://thewhiteandgold.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  6. ovaj stil mi se bas svida, onako sve opusteno, odlicno
    maggieblogspot.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  7. Meni je bihi stil toliko prelep i znaj da ja ibozavam resice i sesirice, ali i pripijene farmerke. Jer nije sve bas siroko, kao sto si i sama rekla. :))
    Suoer post i originakna ideja! :D
    Teen Queen

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Donekle mi je sa poslednje dve slike bio cilj da pokazem da ne mora sve da bude siroko. Hvala ti :) M...

      Избриши
  8. Iskreno jako volim ovaj stil. Odlican post kao i slike.♥

    Clan sam tvog bloga ako zelis uzvrati:
    http://aleksandrascorner.blogspot.ba/2016/08/mini-haul-zaful.html

    ОдговориИзбриши
  9. Odličan post.Ja takođe volim boho stil. :) ♥

    Ukoliko možeš,želiš i hoćeš poseti moj blog, nova sam. Nadam se da ćeš mi ostaviti komentar i dati savet,jer si iskusnija. ♥♥♥

    http://chelchiechelchie.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  10. Odličan post! Boho stil je predivan i jako mi je lijepo vidjeti kada se netko odjene tako :D

    Inače, nova sam na tvojem blogu, pa ako želiš možeš posjetiti moj blog: petra-s-life-blog.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  11. Odlican post, bas je sve po mom ukusu. Svaka cast :)

    Uclanila sam se, ako zelis pogledaj moj blog i uzvrati :)

    missymj.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши