петак, 26. август 2016.

Hajde da pricamo o ... ishrani



Cao drugari :) Zabavljate li se sada kada je vreme konacno opet suncano ? Uzivate li u sladoledu i ledenim cajevima ili ste ipak na dijeti?

                                                                       ***
Nikada nisam imala problema sa viskom kilograma. Cak sta vise sa 10 , 11 godina bila sam toliko mrsava da su ljudi cesto pomislili i da sam na pragu anoreksije. Ali ne mislite da ne znam nista o dijetama. Mogu vam reci da znam puno zato sto se moja sestra dugo bori sa viskom kilograma i sve sto mogu je da vas uputim OVDE

Inace imam jako interesantnu vezu sa hranom. Cesto kazem da je zivot prekratak da bi vodili racuna o tome sta jedemo i cvrsto verujem da mrsljavljenje daleko vise povezano sa vezbanjem nego hranom. Te sam srece da obozavam vecinu zdrave hrane: zitarice , integralni hleb , svaka moguca vrsta voca , riba... Ali lagala bih kada bih rekla da cu za dorucak radije pojesti zitarice nego cokoladne kroasane i soljicu bele kafe. Isto tako , za rucak radije isprzim sebi pomfrit nego sto jedem maminu boraniju.
Jednostavno je - metabolizam mi je dozvolio da uzivam u svim prednostima hrane , a da se to na meni ni ne primeti. A ima i malo mog udela. Ne prejedaj se , ne jedi na silu , pij mnogo vode , u redu je da ponekad prekrsis dijetu ... Jedno od glavnih pravila u mojoj ishrani jeste da postojijedan dan u nedelji , samo jedan , kada sam na kompletnoj zdravoj ishrani. U mom slucaju cetvrtak. Svakog cetvrtka se na 24 sata odreknem palacinki , pice , sladoleda i gaziranih sokova ( ili bilo kakvih kupovnih sokova ). Ne , to nije nikakva dijeta , samo nacin da 'procistim svoj organizam' od sve nezdrave hrane tokom predhodnoh nedelju dana. Mislim da sam na ideju dosla citajuci neki blog. Ne mislim da mi ovo ekstremno pomaze , ali ja se bolje osecam. I to je dovoljno i sasvim okej. Naravno ukoliko tog dana imam zaplaniran porodicni rucak ili veeliko okupljanje sa prijateljima u restoranu uzivacu u druzenju sa dragim ljudima i prepusticu se prednostima hrane.
__________________________________________________________________________

Dorucak : Za dorucak volim da jedem raznovrsno. Neka kvalitetna sunka , jaja , zdenke i sirni namazi , pogacice i obavezno nesto malo voca. Jedino cetvrtkom jedem zitarice sa jogurtom od 0,7 % mlecne masti i opet nesto malo voca.

Rucak: Moj najveci problem je sto ne volim kuvano. Sveze povrce da , ali corbice , kuvani grasak , zapeceni pasulj nikad nisam volela.  U rucku jedino uzivam kada jedemo krompir. U bilo kojem obliku. Omiljeni su mi zapeceni krompiri , hrskavi pomfrit ili pire. Danima kada se zdravo hranim jedem ribu i neku salatu.

Vecera: Za veceru regularnim danima postoje cetiri opcije : casa mleka ; tost ; neko pecivo ili palacinke i pica iz restorana ; banana. Cetvrtkom sam solja nezasladjenog caja. Obozavam kada sa prijateljima veceram u restoranima ili pekari uz neobavezno caskanje. Ti delovi dana su mi omiljeni.
__________________________________________________________________________

A kako izgleda vas jelovnik? Pisite mi u komentarima o vasoj ishrani...



                                                                                                                         M...

10 коментара:

  1. Mislim da je tvoj način ishrane super. Dopada mi se što imaš jedan dan nedeljno kada jedeš manje i zdravije nego inače, a ostalim danima jedeš sve ono što ti se jede. Ja takođe volim žitarice, voće i povrće, ribu i sl., ali zaista ne pazim šta jedem. Nemam problem sa kilogramima. Naiđe mi period kada jedem po ceo dan, prosto jer mi organizam to traži, a postoje i dani kada jedem vrlo malo, jer ne budem gladna. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da i meni to odgovara. Mislim da je bolje sto se ne opterecujemo time sta jedemo. Imam drugaricu koja pre nego sto nesto pojede prvo izbroji kalorije , a pritom uopste nije debela...
      M...

      Избриши
  2. Super post,starno lepoo napisano i objasnjeno ;)
    Ako zelite mozete posetiti moj blog i prijaviti se ;)
    ilofashion5.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  3. Ja stvarno vodim racuna o ishrani i mislim da su za to zasluzni moji roditelji, jer su me oni tako naucili. To ne radim zbog neke djete ili da bih smrasala vec mi je to postao nacin zivota. Mislim jedem ja i slatko i nesto masno i sve to uredu, ali trudim se da jedem u normalnim kolicinama i da pretezno jedem voce i povrce. ☺

    Inace, tek sad sam pronasla tvoj blog, i zaista mi se dopada kako pises i odmah sam te zapratila. Znacilo bi mi da pogledas moj blog, i takodje se uclanis.☺
    worldarounyo.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mislim da je to stvarno super. Ljudi obicno zdravu ishranu povezuju sa dijetama i izgladnjivanjem , a to je zapravo samo neciji izbor i neciji nacin zivota. Hvala ti puno ;)

      Избриши
  4. Wonderful post, love it! :)
    Follow for follow? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Uuh bome sam ogladnila od svega ovoga a cak je i zdravo,a primamljivo izgleda..Super post!
    Novi post--> http://beautyshapes3.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши