среда, 17. август 2016.

Rec , dve o obrvama....

Dobro jutro , kako teku poslednji dani raspusta ?

                                                                 ***
Kada mi neko kaze da je sreo jako lepu devojku koja vodi racuna o sebi vecinom pomislim na devojku sa najsirim osmehom oprane kose bez procvetalih krajeva , cistog lica , urednih noktiju (mozda nalakiranih) , izdepiliranih nogu  i lepo oblikovanih , sredjenih obrva. 
O obrvama citam puno vec duze vreme. Svoje iskustvo kao i uvek delim sa vama...

Prvi put sam , krisom , iscupala obrve sa tek napunjenih 13 godina. Predpostavite- napravila sam veliku stetu koju je mama pokusala da je popravi verujuci u svoje iskustvo i ostru pincetu , ali opet izgledalo je jako lose. Nakon nedelja i nedelja plakanja i preklinjanja odvela me je kod kozmeticarke koja mi je fino iscupala obrve voskom i nekako uspela da popravi ono sto sam napravila. Puno me je bolelo , ali sto bi rekao jedan moj drug "Trpi skote zbog lepote..."

*Poslednji put kada sam otisla da iscupam obrve jedna od neiskusnih kozmeticarki mi ih je prilicno istanjila , sto inace jako mrzim. Ali surfujuci internetom naisla sam na nesto sto mi je jedna drugarica davno rekla - obrve se vracaju u stanje u kojem su bile nakon 60 dana.  Takodje u te svrhe postoje i posebna ulja.
________________________________________________________________________

*Par godina ranije nabavila sam Knjigu sa svaku devojcicu, ne secam se odakle (mislim da sam je videla u nekoj manjoj posti. prodaje se u delu sa kovertama i fasciklama. daleko jeftinija nego na sajtu.) Negde izmedju dela o sminki i frizurama postoje par recenica o obravama. Zavirite...

"
Sama mozes da utices na izdraz spostvenog lica jednostavnom radjnom - supanjem obrva.
Najbolje bi bilo da ti ih oblikuje neko ko je vest u tome. Prvi put to bi ipak mogla da ti uradi kozmeticarka.
Ako zelis da obrve cupas sama , postupi ovako...

Evo nekih saveta koji bi mogli da ti olaksaju posao:

  • Sedi ispred ogledala , najbolje uvelicavajuceg
  • Olovku uspravi uz nos tako da ide od nozdrve ka unutrasnjem uglu oka. Mesto na kojem olovka dotakne obrvu jeste tacka od koje treba da polazi luk obrve
  • Zatim postavi obrvu pod uglom. Olovka treba da ide od nozdrve , da dotice spoljasnji ugao oka i da prolazi preko obrve. Too je tacka u kojoj teba da se zavrsava luk obrve
  • Gledaj u obrvu i naci ces najvisu tacku na obrvi.Trebalo bi da se nalazi tacno iznad sredine oka.

Za cupanje obrva i njihovo pravilno oblikovanje najvaznij je da imas dobru pincetu. Ako bas budes morala nekome da pozajmis svoju pincetu , pre nego sto je ponovo upotrebis , obavezno je dezinfikuj alkoholom ili je operi toplom vodom i sapunom.

Kada prvi put budes cupala obrve bolje je da ih ostavis sirim pa ces postepeno videti sta ecs dalje raditi.

U pocetku cupanje obrva moze da boli ( a i ne mora ). Kanije je cupanje obrva potpuno bezbolno.
Ako dlacice zahvatas pincetom sasvim blizu korena - bol neces ni osetiti !

  • Vezi kosu i skloni siske sa lica
  • Kada oblikujes obrve nikada nemoj cupati dlacice iznad obrva , vec iskljucivo ispod , s donje strane. Ako supas iznad ubrz ces pokvariti luk obrve.
  • Dok cupas obrve zategni kosu kaziprstom
  • Srzi svrsto pincetu u drugoj ruci i uhvati dlacicu sto blize korenu
  • Iscupaj je brzim kratkim pokretom
  • Odstrani samo jednu dlacicu u jednom potezu i uvek vuci u pravcu rasta dlacice.
  • Ako ti smetaju , iscupaj i dlacice koje rastu izmedju obrva.
  • Dlacice koje mnogo strce mozes iseci makazicama.
Za cupanje obrva najbolja je prirodna , dnevna svetlost. Sedi za sto , okrenuta prozoru i stavi ispred  sebe ogledalo. Izbegavaj sminkanje u polumraku!
                                                                                                    "
 ________________________________________________________________________

U knjizi je jako lepo objasnjeno sve sto o obravama ima da se kaze. Jedino sto mi ostaje jeste da vam preporucim par sjajnih i isprobanih proizvoda kojima se sluzim. Imaju vrlo pristupacnu cenu , namenjeni su tinejdzerima  ( kao i vecina Esens kozmetike ) i sjajno rade svoj posao : Eyebrow Stylish Set ,  Eyebrow Desinger ,  Essense kalupi.
                                                                          M...

8 коментара:

  1. Ja kako god da ih očupam uvek mi se čini da nisu jednake, i tako ''ajd' malo ću vamo čupnuti, pa ću malo vamo...'' i napravim džumbus od obrva... I uvek kažem kako ću da ih puštam da bih otišla kod kozmetičara ili ih sama lepo uredila i ne izdržim :'D

    mojsvetmb.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  2. Odličan post, ovi savjeti za čupanje obrva su super i pomažu <3

    https://doroty4.blogspot.hr/2016/08/godisnjica-bloga.html


    ОдговориИзбриши
  3. Sjajan post draga! Ja sam prvi put sređivala obrve kod kozmeričara. Imam plavu kosu i jako svetle obrve pa nisam htela ništa sama da eksperimentišem. I danas kada čupam obrve pazim na svaki mogući detalj, kako nešto ne bih napravila pogrešno. Učlanila sam se u blog, divan je! Pogledaj i ti moj blog pa ako ti se dopadne učlani se :D ♥

    Milica's diary

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja se za gotovo sve pravim pametna i radim na svoju ruku. Zato stalno pravim stetu 😂 Hvala ti puno na pohvalama!

      Избриши
  4. Uvek sredjujem obrve kod kozmetičara baš zato što ne želim da imam dve potpuno različite obrve. xD
    Pogledaj moj blog ukoliko želiš i ako ti se dopadne učlani se. <3

    http://mirjanasite.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши