субота, 13. август 2016.

Smuti ? O , da



I dok su svi zaokupljeni Back to school postovima ja vam pisem o jednoj pravoj letnjoj poslastici i ne obracam ni mrvicu paznje na pocetak skole. Toliko sam razlicitog voca pomesala. Pokusavala sam da stavljam i vocne jogurte , i mleko , i razne mlecne proizvode. Dodavala sam svasta. Od meda i secera preko arome vanile i plazme. Sve dok nisam dosla do sjajne kombinacije : sacica malina ili jagoda , malo mleka , kasicica meda , nesto banana. Ubacim sve u blender  (znam da ga neki nemaju , ali i klasican secko moze da posluzi) , ukljucim ga u struju i cekam savrseno retku smesu. Pustim je da odstoji pet-deset minuta u frizideru i onda uzivam pijuckajuci svoj izvrstan smuti i brckajuci noge u bazenu. Ili jos bolje - gledajuci Olimpijske igre sa terase...
__________________________________________________________________________

Recept :
- pola kafene soiljice malina / jagoda ili bilo kojeg bobicastog voca
- jedna kafena soljica mleka
- pola kasike meda
- tri cetvrtine banane 

 Dok sam pre par dana na internetu trazila savrsen fen za kosu naisla sam na blender . Za kvalitet ne  znam  , ali izgledao je lepo i imao jako pristupacnu cenu ( oko 1500 dinara mada sam ga jednom  videla i po ceni od 999 nazalost ne secam se gde ).  Svejedno pisite mi vase recepte , probajte ovaj i  javljajte utiske :)
__________________________________________________________________________

                                                                          M...

12 коментара:

  1. Ja obožavam smutije, tako da ću vjerojatno probati napraviti i ovaj, hvala ti na receptu<3

    bernardasinnerbeauty.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Znači ja obožavam ove tegle,tako su tumblr,prelepee!Divna slika,a sviđa mi se recept,napraviću i napisaću mišljenje ☺

    ОдговориИзбриши
  3. Ove tigle su mi savrsene,ali ih jos nisam nabavila.Recept je odlican i bas letnji da se osvezimo :)
    pogledaj moj blog i postani clan ako zelis <3
    http://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  4. Odlican post i recept :)
    Ja bi ti preporucila da isprobas nesto slicno kao slushy od lubenice. Samo se treba narezati lubenica na male komadice i staviti je u blender skupa sa ledom. I to je to. Meni je stvarno odlicno pa ako i ti usprobas obavezno javi utiske ;)

    beimagi.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno i na pohvalama i na receptu. Probacu svakako. Deluje jako ukusno :)

      Избриши
  5. Super izgleda :) mislim da cu probati da napravim ^^ odlican post!Blog ti je predobar x

    www.beautiliciousd.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Izrod nastupa na scenu sa saopštenjem da nikad nisam ni probala niti napravila nekome. Razlog je jedan. Blender kojeg smo imali ranije,nam se pokvario a kako je mama smatrala da nam nije ni potreban,nismo ni nabavili novi. Međutim,svakako ću se potruditi da u skorije vreme ubedim majku da je to jedino što nam zapravo treba leti. I da,ovaj tvoj recept ću sigurno probati ♡

    alijindnevnik.blogspot.com

    ОдговориИзбриши